LASF prabilo apie permainas ralyje ir siekį mažinti biurokratiją

Nors iki Lietuvos automobilių sporto sezono pabaigos dar liko paskutinieji etapai, tačiau LASF vadovybė jau pradeda braižyti ateinančių metų gaires.
Penktasis greičio ruožas
Penktasis greičio ruožas / Tomo Markelevičiaus nuotr.

Galimos ralio ir ralio sprinto permainos

Šiemet Lietuvos automobilių sporto federacijos (LASF) pasiruošimas naujam sezonui prasideda kaip niekada anksti. Pirmasis jo žingsnis – surengtas susitikimas su visais LASF čempionatų varžybų organizatoriais.

Posėdžio metu varžybų organizatoriai pristatė problemas, su kuriomis susiduria, bei siūlymus ateinantiems metams. Pasak LASF prezidento Romo Austinsko, tokie susitikimai leidžia daug greičiau identifikuoti, išanalizuoti bei efektyviai išspręsti esamas problemas.

Nuotr. iš asmeninio archyvo/Romas Austinskas
Nuotr. iš asmeninio archyvo/Romas Austinskas

„Išsakytos organizatorių problemos ir pastebėjimai mums nebuvo naujiena, LASF privalo jas spręsti“, – sako R. Austinskas.

LASF prezidento teigimu, ateinantį sezoną daugiausiai permainų gali sulaukti pati populiariausia automobilių sporto šaka – ralis.

„Ne paslaptis, kad ralis yra populiariausia autosporto šaka, turinti daugiausiai dalyvių ir gerbėjų. Tačiau LARČ varžybų etapai 2015 m. vyksta kartu su ralio sprinto čempionato etapais. Esama situacija nėra patenkinti ralio sprinto dalyviai. Juos visiškai galima suprasti, nes ralio sprinto sportininkai startuoja tose pačiose trasose po LARČ dalyvių. Natūralu, kad minkštesnėse dangose jau būna atsiradusios provėžos, o sprinto varžybose dalyvaujantys sportininkai tiesiog laužo savo automobilius ir negali siekti rezultatų. Jeigu pavyks ralio komitetui rasti atskirus ralio sprinto organizatorius 2016 m., manau, ralio sprinto čempionato varžybas būtų galima atskirti”, – situaciją pristato R. Austinskas.

Tomo Markelevičiaus nuotr./Ketvirtasis greičio ruožas
Tomo Markelevičiaus nuotr./Ketvirtasis greičio ruožas

Pasak susitikime taip pat dalyvavusios LASF generalinės sekretorės Renatos Burbulienės, dar vienas labai svarbus klausimas, kurį būtina išspręsti – saugos planų suvienodinimas.

Norime, kad ralio čempionatą audituotų ir stebėtų nepriklausomas specialistas iš užsienio

„Šiai dienai ralis turi 4 ar 5 saugos planų variantus. Norime surasti patį geriausią ir palikti jį vienintelį. Saugos planas turi būti kokybiškas ir atlikti tą funkciją, kuriai yra kuriamas. Taip pat norime, kad ralio čempionatą audituotų ir stebėtų nepriklausomas specialistas iš užsienio. Turime save pamatyti iš šono – tik tada galėsime tobulėti ir augti“, – teigia ji.

Biurokratiją mažins inovatyvi e. sistema

LASF, norėdami supaprastinti administracinius procesus, 2016 m. įdiegs naują e. sistemą, kurioje kiekvienas LASF narys galės pats valdyti įvairius procesus, pavyzdžiui, sportininkai ir varžybų organizatoriai galės įsigyti ar prasitęsti licencijas ir t.t.

„Norime optimizuoti visus procesus, todėl diegiame e. sistemą, kuri leis sportininkams sutaupyti daug laiko ir nebereikės važiuoti į LASF būstinę dėl kelių parašų kas kelias dienas. Planuojame, kad sistema pradės veikti keliais etapais. Pirmieji žingsniai bus žengti jau 2016 m. pradžioje“, – ateities planus pristato LASF generalinė sekretorė.

E. sistemoje veiks ir didelė duomenų bazė su informacija apie sportininkus, teisėjus, varžybų organizatorius ir t.t. Pavyzdžiui, jeigu varžybų organizatoriui yra reikalingas teisėjas – jį galės rasti bendroje duombazėje. Teisėjai bus suskirstyti pagal sritis, kuriose specializuojasi, bus nurodyta, kokiose ir kiek varžybų teisėjas dirbo, jo kvalifikacija bei kiti duomenys. Tai labai palengvins organizatorių darbą ir leis išsirinkti tinkamus teisėjus.

Tomo Markelevičiaus nuotr./Pirmasis greičio ruožas
Tomo Markelevičiaus nuotr./Pirmasis greičio ruožas

Ieško strateginio čempionatų rėmėjo

LASF generalinės sekretorės teigimu, daromos investicijos ženkliai pakels automobilių sporto kokybę bei leis  sustiprinti šio sporto prestižą.

LASF ir automobilių sportas dideliais žingsniais eina į priekį.

„LASF ir automobilių sportas dideliais žingsniais eina į priekį. Mes investuojame ir dirbame su organizatoriais, kad pakeltume varžybų lygį, ugdytume sportininkų meistriškumą. Kartu su augančiu čempionato lygiu, didėja ir varžybų prestižas. Žinoma, kol kas atsiliekame nuo vakarų valstybių, kur lenktynininkai yra mega žvaigždės, o automobilių sportas pritraukia dešimtis milijonų eurų. Tačiau mūsų tikslas yra žengti šiuo keliu ir parodyti, kad autosportas yra daugiau nei tik sportas“, – sako R. Burbulienė.

Pasak jos, sekančiam sezonui LASF rengia specialius pasiūlymus rėmėjams bei atveria dar vieną sporto marketingo nišą – galimybę tapti atskirų sporto šakų čempionatų rėmėjais.

„Sporto marketingas yra labai didelė automobilių sporto dalis. Šioje vietoje mes turime pasitempti. Jau pradėjome rengti naują strategiją, kurios viena iš sudedamųjų dalių – 2016 m. siūlymas rėmėjams tapti mūsų pagrindiniu, pavyzdžiui, ralio čempionato rėmėju. Abipusę automobilių sporto ir verslo bendradarbiavimo naudą jau parodė LASF viceprezidentas Benediktas Vanagas. Tad stengsimės nuo jo neatsilikti, bei pasinaudoti gerąja patirtimi ir dar labiau sustiprinti autosporto pozicijas”, – žada LASF generalinė sekretorė R. Burbulienė.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Pasisemti ilgaamžiškumo – į SPA VILNIUS
Akiratyje – žiniasklaida: ką veiks žurnalistai, kai tekstus rašys „Chat GPT“?
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų