Lietuvos automobilių sporto federacijos (LASF) prezidento Romo Austinsko teigimu, susitikimo metu visi pritarė, kad, norint išsaugoti „Nemuno žiedo“ trasą, svarbu ne tik toliau vykdyti bankroto procedūrą, tačiau ir įsteigti pilnai funkcionuojančią ir trasą valdančią viešąją įstaigą.
„Bankroto procedūra yra tik pirmas etapas. Ne mažiau svarbu yra įkurti naują viešąją įstaigą, kuri toliau administruotų ir vystytų „Nemuno žiedo“ trasą. Juk tai - vienintelė žiedinė trasa Lietuvoje, kurioje gali treniruotis ir rengti varžybas „drago“, mini žiedo, „drifto“, slalomo, motociklų sporto ar tokie autosporto renginių organizatoriai kaip „Autoplius Fast Lap“. Be jos automobilių ir motociklų sportas yra pasmerkti žlugti. Netekę šios vietos, daugelis vėl pradėtų lenktyniauti gatvėse. Tad būtina užtikrinti, jog šis objektas ir toliau liktų trasa, o ne taptų gyvenamuoju rajonu ar gautų dar kitą paskirtį“, - susirūpinimą dėl trasos išreiškė LASF prezidentas.
R. Austinsko teigimu, visa autosporto bendruomenė yra pasirengusi prisidėti prie trasos išsaugojimo ir vystymo.
„Susirinkimo metu nusprendėme ir toliau patys prisidėti prie trasos tvarkymo, dalyvausime talkoje, kuri turėtų įvykti kovo mėnesį ir, kiek įmanoma, stengsimės daugiau darbų pasidaryti patys. LASF nariai ir privatūs organizatoriai taip pat nori dalį trasos nuomos mokesčio skirti trasos tvarkymo darbams bei jos saugumo didinimui. Visi žino, kad be šios trasos mes neturime nieko, todėl tiek sportininkai, tiek ir autosporto gerbėjai supranta, kokia lauktų ateitis - Lietuvos čempionatus tektų važiuoti stebėti į užsienio šalis. Suprantama, kad turime padaryti viską, kad išsaugotume „Nemuno žiedą“, - sako R. Austinskas.
VšĮ „Nemuno žiedas“ skola Valstybinei mokesčių inspekcijai siekia apie 3,5 mln. eurų. Gruodžio 10 d. įvykusio kreditorių susirinkimo metu buvo priimtas sprendimas VšĮ „Nemuno žiedas“ kelti bankrotą ne teismo tvarka. Naujai kuriamos VšĮ „Nacionalinis žiedas“ steigėjais bus Kauno miesto ir rajono savivaldybės bei Kūno kultūros ir sporto departamentas (KKSD).