Jau po pirmosios susipažinimo su trasa dienos lenktynininkai suprato, kad karjera P-WRC nežada būti lengva. Tam, kad galėtų susidaryti stenogramas visiems greičio ruožams, antradienį lenktynininkams teko keltis penktą valandą ryto, o grįžti į viešbutį tik apie aštuntą vakaro.
„Automobilyje praleidome penkiolika valandų“ - sakė A.Neikšansas, grįžęs į viešbutį. „Per tą laiką iš jo išlipę buvome gal 20 minučių, tačiau tai, ką atlikome, yra tik pusė darbo. Rytoj turėsime apvažiuoti tokį patį kilometrų skaičių!“
Kipro ralis vyks ant skirtingų trasos paviršių, tačiau pirmąją dieną latviai išbandė tiek asfaltines, tiek žvyrines ralio maršrute numatytų greičio ruožų dalis. Tokia strategija suplanuota ir antrajai dienai, todėl Andis su Petersu ketino ir trečiadienį pradėti bei baigti susipažinimą su trasa panašiu laiku kaip ir dieną prieš tai.
„Iš pradžių manėme, kad kebliausi bus asfalto danga padengti greičio ruožai, tačiau nuvažiavus paaiškėjo, kad žymiai sudėtingesnė bus būtent žvyrinė ralio dalis. Kalbant apie asfaltą, ruožai yra labai skirtingi. Vienur jie primena trasų kompleksą Bikerniekuose (gyvenvietė pietryčių Latvijoje - aut past.), tik labai nešvariu paviršiumi. Kitur mes važiavome senu asfaltuotu keliu, panašiu į garsųjį Anykščių greičio ruožą Lietuvoje“ - įspūdžiais dalijosi Andis.
Kalbėdamas apie žvyrinę ralio dalį, lenktynininkas iš Latvijos ją apibūdino vienu žodžiu: „Beprotybė!“ Anot A.Neikšanso, greičio ruožuose kelias tai kyla, tai leidžiasi nuo kalno, o ilgiausia atkarpa tėra gal 40 metrų ilgio.
„Nieko nuostabaus, kad WRC automobilio vidutinis greitis ten tikėtinas mažesnis nei 70 kilometrų per valandą. Kipro keliuose galima laukti daug duobių, akmenų ir uolų. Pats paviršius taip pat labai nevienodas: vienur jis yra smėlėtas, kitur - jau molingas. Vietomis kelias pavirtęs didžiule bala. Pagrindiniai tikslai šiame ralyje bus nenulėkti nuo kelio ir nesugadinti technikos. Susipažinimo metu mes sulaužėme standartinio automobilio variklio apsaugą. Lenktyniniam automobiliui panašių problemų neturėtų nutikti, nes specialiai Kipro raliui atsigabenome sunkesnį, tačiau stipresnį aliumininį variklio apsaugos lakštą. Vis dėlto, dėl vieno dalyko esu tikras - tai bus sunkiausias ralis mano karjeroje!“