– Laurynai, kaip pasiruošėte šių metų ralio sezonui? Ar yra naujovių technikoje, komandoje?
– Šiemet niekas nesikeitė. Naujovių neturime. Gal tik šiek tiek daugiau dirbome. Planuojame važiuoti visą Lietuvos ralio čempionatą, dalyvauti Europos ralio čempionato etape Liepojoje, gal dar kokiame Estijos etape.
– Jei orai kardinaliai nesikeis, galbūt žiemos ralis po kelerių metų pertraukos vėl vyks ant gerai įšalusios žemės ir ralio teritorijoje bus daug sniego. Kas priimtiniau pačiam, dabartinės sąlygos ar tos, kurios buvo anksčiau?
– Žinoma, kad smagiau važiuoti ant ledo. Su dygliuotomis padangomis ant šlapio žvyro nelabai įdomu. Jau esame tai patyrę.
– Kokia žiemos ralio specifika: kokie laukia iššūkiai, kurių nebūna vasarą?
– Ant ledo geras sukibimas, didesnis greitis, reikia didesnio tikslumo negu ant žvyro.
– Kokie jūsų ekipažo tikslai žiemos ralyje?
– Tikslų nekeliame, nes kai pradedi siekti tikslų, užsikeli sau kartelę, prasideda nemalonumai. Tuomet graudu žiūrėti, jei kas nepavyksta. Važiuosime ir sieksime finišo.
– Kokį prognozuotumėte dviem ratais varomų automobilių įskaitos „Top 3“?
– Sunku prognozuoti, nes automobiliai gana skirtingi. Vienų varikliai galingesni, kitų silpnesni. Vienų pavarų dėžės yra paprastos, kitų – sekvencinės, todėl nedrįstu spėlioti.