F1 bolidai turi atbulinį bėgį. Jį įjungti nėra visai paprasta – jis nėra įjungiamas įprastomis pavarų perjungimo mentelėmis, kad tik nebūtų įjungtas netyčia. Jei tik yra vietos, „Formulės 1“ vairuotojas bandys apsisukti prasukdamas galinius ratus ir, kaip sakoma, piešdamas saulę (na, pusę jos) – tai yra greičiausias būdas apsukti tokio dydžio lenktyninę mašiną. To įprastai prireikia išlėkus iš posūkio į asfaltuotą saugumo zoną.
Sportiniai automobiliai įprastai pasižymi tiesiog siaubingu manevringumu, kai reikia apsisukti. Tačiau ir jie važinėja keliais, kartais turi prisiparkuoti ar apsisukti kokio miesto gatvėje. Tuo tarpu F1 bolidų kūrėjai į tai daug dėmesio nekreipia – apie parkavimąsi ankštose aikštelėse ar apsisukimą akligatvyje jie tikrai negalvoja. Todėl labai tiksliai F1 bolido apsisukimo spindulio pasakyti neįmanoma – tie duomenys neskelbiami ir tikriausiai net nėra žinomi, nes nėra priežasčių tai apskaičiuoti ar išbandyti.
F1 bolidai turi labai plačias padangas, kurios neišvengiamai riboja apsisukimo spindulį.