B.Vanago ir lenko S. Rozwadowskio duetas su techninėmis problemomis susidūrė dar prologe kurio ilgis 7 km. Nusuktas „Toyota Hilux Overdrive“ pusašis neleido išsikovoti geros starto pozicijos ir nustūmė mūsiškių ekipažą į rikiuotės galą. Priešingai V. Žalos ir S. Jurgelėno duetas, lenktyniaujantis Lietuvoje pagamintu „Seat Leon“ prototipu, techninių problemų prologe neturėjo ir startavę iš 19 pozicijos finišavo 21. Deja, vėliau sėkmė nuo vyrų nusisuko ir dėl transmisijos gedimo antroji žvalgyba Pasaulio ralio maratono taurės (FIA CCWC) varžybose baigėsi nepasiekus finišo. Visgi tikimasi Prienuose pagamintą visureigį dar patobulinti ir išlydėti į sunkiausiomis pasaulyje laikomas varžybas Pietų Amerikoje.
Po liūdnos pradžios (pasirodymas prologe lėmė 36 starto vietą) šeštadienį antrajame „Baja Poland 2015“ etape B. Vanagas 140 kilometrų greičio ruožo finišo liniją kirto 22 vietoje. Nors ekipažas jautė penktadienio bėdų pasėkmes, savo poziciją pagerino per 14 vietų. Lenktynininko teigimu, klampioje tankų poligono trasoje ekipažą vėl persekiojo įvairūs techniniai nesklandumai, neleidę važiuoti tokiu tempu, kokio buvo tikimasi. Lemtingas tapo trečiasis greičio ruožas, kuriame ekipažas patyrė avariją – kliudžius pušį „Toyota Overdrive“ buvo apgadintas taip, kad toliau važiuoti nebegalėjo.
nugalėtojais tapo lenkų Krzysztofo Holowczyco ir Kurzeja Lukaszo duetas, vairuojantis „MINI All4Racing“. Antras liko šių metų Dakaro ralio nugalėtojas katarietis Nasseras Al-Attiyah ir prancūzas Matthieu Baumelis taip pat su „MINI All4Racing“. Trečią vietą užėmė privačios komandos iš Olandijos Tenas Brinke ir Tomas Colsoulas duetas su „Toyota Overdrive“ (beje, šiais metais „Dakare“ jie finišavo 7-oje ietoje).
Geriausias šiose Pasaulio taurės varžybose Lenkijoje pasiektas lietuvių rezultatas priklauso Mindaugo Slapšio ir Antano Juknevičiaus ekipažui. „Baja Poland“ 2011 metais užėmė antrą vietą savo klasėje ir 8 vietą bendroje įskaitoje.