Treniruočių sesija vyko įspūdingai kaip ir visada. Tai yra ta varžybų dalis, kai atsiskleidžia tikroji šoninio slydimo kultūra – dalyviai tiesiog puikiai leidžia laiką darydami tai ką moka – slysti posūkiais didžiuliais greičiais ir ne po vieną ar po du o tiek kiek telpa jų tame posūkyje o kartais ir daugiau. Automobilių parkas jau pažįstamas ir beveik visi sportininkai yra likę prie praeitų metų modelių, žinoma dauguma jų papildomai patobulinti, tiek mechaniškai, tiek vizualiai atnaujinti. Tačiau išvydome ir naujų bolidų, vienas jų – Pavelo Trela vairuojamas „Opel GT“ automobilio pagrindu pagamintas naujasis bolidas, tačiau nors ir būdamas puikus ir patyręs pilotas nesugebėjo parodyti puikių ir stabilių važiavimų. Tik sėdus prie nesureguliuoto ir tik prieš kelias dienas baigto rinkti nepažystamo automobilio vairo sunku parodyti visas jo galimybes, tačiau aišku tai, kad potencialas yra ir jau kitose varžybose tikimės aukščiausių rezultatų. Treniruotės baigėsi be didesnių incidentų, nors smulkiųjų netrūko – lūžo buferiai, linko skardos. Tai neišvengiama stengiantis važiuoti ant automobilio ir vairuotojo galimybių ribos.
Giedriaus Matulaičio (matulaitis.lt) nuotr./„Opel GT“ |
Kvalifikacija prasidėjo suskirstant visus dalyvius į keturias atskiras grupes, kurios kvalifikacija važiuos atskirai. Į pirmąją grupę papuolė beveik visa Lenkijos šoninio slydimo atstovų „grietinėlė“. Jau pirmi važiavimai parodė, jog įveikti lenkus jų namų trasoje tikrai nebus iš lengvųjų uždavinių. Trečiąją grupę sudarė didžioji dalis užsienio svečių, kurie savo važiavimai pasistengė įrodyti, kad net ir varžydamiesi Lenkijos „drifterių“ namų zonoje nesiruošia pasiduoti, yra kompetentingi ir galintys varžytis. Kvalifikacija truko gerą valandą ilgiau nei tikėtasi, dėl lūžusios tepalo grįžtamosios šlangos jungties pas Estijos Wisefab BMW su sauso karterio sistema, kurį šįkart buvo pakviestas vairuoti sportininkas iš Rusijos Felixas Chitipakhovianas. Automobilis sugedo antrojo kvalifikacijos važiavimo metu, dėl to didesnė dalis trasos buvo padengta išbėgusias tepalais. Išvalius trasą buvo suvažiuoti paskutiniai kvalifikacijos važiavimai.
Galima konstatuoti, jog visi kvalifikacijos barjerą perlipę dalyviai yra labai stiprūs ir jau TOP32 važiavimuose pamatysime labai įspūdingas kovas! Kvalifikaciją laimėjo Lenkijos atstovas Piotr Wiecek. Iš viso po kvalifikacijos į TOP32 porines kovas pateko: 22 lenkai, 4 latviai, 2 rusai, 1 estas, 1 ukrainietis, 1 danas, 1 vokietis. Sekmadienio kovos žada gniaužti kvapą jau nuo pirmųjų porinių važiavimų minučių.