„Nedarome jokių didelių techninių pakeitimų, – pasakoja Edvinas. „Lexus IS-F“ yra pakankamai techniškai tobulas automobilis, juo galima tiesiai iš autosalono važiuoti į lenktynių trasą. Tačiau maratoninėms lenktynėms reikalingi maži patobulinimai. Esminis dalykas yra pasiekti, kad nekaistų svarbiausi agregatai – variklis, pavarų dėžė, reduktorius. Taip pat sengiamės atsikratyti nereikalingo viršsvorio – mat jo turime apie 250 kilogramų. Automobilis gaus naujus sportiškesnius amortizatorius ir spyruokles.“
„Tai bus vienintelis taip paruoštas „Lexus“ automobilis visose Baltijos šalyse, o galbūt net Europoje, – sako „Lexus“ atstovybės, – bendrovės „Mototoja“ vadovas Edmundas Povilauskas. – Mums labai įdomu dirbti su šių solidžių vyrų komanda, stebėti kaip mūsų atstovaujamo prekės ženklo automobilis lenktyniauja su greičiausiais ir analizuoti jo greičio bei patikimumo parametrus. Ši komanda – tai tartum „Lexus“ techninė tyrimų stotis ant ratų.“
Jeigu komanda nespės paruošti naujojo „bolido“, tuomet į pirmųjų lenktynių startą stos senu automobiliu, „dirbančiu“ maratoninių lenktynių trasose jau nuo 2011 metų.
„Daugelis mūsų klausinėja – kodėl mes pasirinkome „Lexus IS-F“, o nenuėjome standartiniu keliu ir neįsigijome BMW M3, – atvirauja komandos savininkas Artūras Mrazauskas. – Visiems sakau tą pačią akivaizdžią tiesą: dėl patikimumo.“
Mūsų pirmasis „Lexus“ „dirba“ lenktynių trasose jau nuo 2011 metų. Per tą laiką mes nieko jame nepakeitėme, išskyrus stabdžius. Jame yra visi „gimtieji“ agregatai. O lenktynių rezultatų finalinėse lentelėse „Lexus“ vardas stovi tarp greičiausių BMW M3, kurie, beje per tą laiką buvo ne vieną sykį atnaujinti.“
Komanda savo istoriją pradėjo 2011 metais privataus sporto klubo „Artas Racing“ iniciatyva. Per tą laiką komanda laimėjo daugybę lenktynių Baltijos šalyse bei Europoje.
Šiemet ekipos laukia šešios maratoninės lenktynės visose trijose Baltijos šalyse.