Lenktynininkas E.Rudaitis nusprendė išbandyti bekelės malonumus. Minimaliai parengė tam aukštą ir sunkų visureigį. Paruošimas apsiribojo tuo, kad oro paėmimas buvo iškeltas virš stogo. Dyzeliniams automobiliams to pakanka.
Važiavo gerai žinomais keliais. Vienoje vietoje kelią pastojo upė. Žinojo, jog čia yra sekluma. Upė yra išplatėjusi – tikrai lengvai pravažiuos.
Pradėjęs važiuoti suprato, jog vandens yra gerokai daugiau. Juk visai neseniai gausiai pasnigo ir visas sniegas gana greit ištirpo. Taip pat buvo nemažai lietaus.
„Žinojau, kad bus viskas gerai – nėra staigių duobių. Tiesiog reikėjo nesustoti. Būčiau išvažiavęs, net jei visai panirčiau“, – kalbėjo sportininkas, paprastai lenktyniaujantis su gerokai mažesniu „Ford Fiesta R2“.
Tiesa, jei vanduo dėl potvynio būtų pakilęs apie pusantro metro, tuomet būčiau paskandinęs automobilį.
„Nissan Terrano“ visureigis, anot E.Rudaičio, aukštas ir sunkus. Juo tikrai galima pasitikėti. „Suzuki Samurai“ turėtų šansų tik tuomet, jei būtų ypač gerai parengtas tokiems atvejams.
„Šis visureigis puikiai tinka tokiems reikalams. Variklis ir priekis sunkus, o galas lengvas. Srovė pakelia ir neša galą, o ne priekį, kurį vairuotojas ir valdo. Tiesa, jei vanduo dėl potvynio būtų pakilęs apie pusantro metro, tuomet būčiau paskandinęs automobilį.
Jau plaukiau, todėl stengiausi kuo greičiau pasiekti kitą krantą, o vėliau už penkių metrų pasiekti krantinę. Tai man ir pavyko. Tokiose situacijose iš tiesų yra labai sunku mąstyti. Mane gelbėjo tai, kad žinojau, koks iš tiesų yra dugnas. Kaip įmanydamas ieškojau ratais kranto ir jį pasiekiau“, – pasakojo įspūdžius E.Rudaitis.
Sportininkas tikisi greitu laiku Kelmėje suburti visureigių ir bekelės mėgėjų klubą. Dabar – tik pradžia ir pirmieji bandymai.