„Esu lenktynių entuziastas ir automobilių renginiuose man visuomet įdomu dalyvauti. Tik iki šiol visą laiką aš lenktyniavau, o žmonai teko stebėti. Pasakiau sau, kad išnaudosiu puikią progą ir ralyje važiuosiu su žmona, o Dalius tegu bando jėgas su savo šeima. Pažiūrėsime, ar jis „užkibs ant kabliuko“ ir kas iš to gausis“, – šmaikštauja G.Notkus.
Privalumų neturės ir „nosies nekrapštys“
Giedrius pabrėžia, kad ralyje dalyvaus su žmonos automobiliu „Seat Leon“, 1,6 l darbinio tūrio „dyzeliuku“, tad privalumų prieš kitus ralio dalyvius tikrai neturės.
„Į trasą stojame su paprastu šeimos automobiliu, apmautu standartinėmis žieminėmis padangomis. Važiuosim saugiai, pagal taisykles, greičio neviršysim. Aišku, nesivilksime, bet „Kalėdinio ralio“ varžybos yra tokios, kurios reikalauja ne greičio, o tikslumo“, – teigia lenktynininkas.
Jis pabrėžė, kad nesieks maksimalaus rezultato – „mirk-gyvenk, bet laimėk“ tokio požiūrio jų šeimyninėje komandoje tikrai nebus. Visgi, Giedrius įsitikinęs, kad važiavimas „Kalėdiniame ralyje“ nebus lengvas „nosies pakrapštymas“, reikės pasistengti.
„Žinoma, ralis bus iššūkis mums visiems, net man – juk esu įpratęs važiuoti greičiui, tad reikės susigaudyti ir priprasti prie kitokio važiavimo. Šeimai taip pat bus naujiena, jie turės savo užduotis“, – dėsto Giedrius, prisipažinęs, kad į ekipažą žada pasiimti ir 9 ir 3 metų savo vaikus.
Žiemą reikia važiuoti „su galva“
Anot lenktynininko, „Kalėdinis ralis“ yra žiemos ralis, o tai – didesnis iššūkis nei vairuoti vasarą. Jei bus tikra žiema, sniegas ir ledas, tuomet, Giedriaus nuomone, pramoginis ralis bus iššūkis ir jam, nes vairuoti ir rungtis įveikti turės su standartinėmis padangomis.
„Ralio naujokui, važiuojant slalomo ar greičio rungtyse, patarčiau nebandyti laimėti iš pirmo karto. Važiuoti reikia atsargiai, tiksliai ir ramiai – toliau nuvažiuosi, po truputį kaupsi patirtį. O ji ateina su kiekvienu papildomu kilometru. Kuo toliau važiuoji, tuo lengviau. Taigi, neskubėti, įsivertinti kelio dangą, slidumą, neslysti, nesugadinti automobilio, nekliudyti kitų eismo dalyvių. Šiek tiek azarto yra gerai, tai verčia stengtis, bet važiuoti reikia „su galva“, – patirtimi dalijasi Giedrius Notkus.
Strategija – mažiau įtampos ir daug sumuštinių
Lenktynininkas sako, kad komandos strategijos dar neturi, bet labai didelių pasiruošimų tikrai nedarys. Kristina Notkienė yra dalyvavusi „Moterų ralyje“, tačiau dar nėra buvusi šturmano rolėje, tad ji pasitars su savo komandos šturmane dėl kelio knygos skaitymo subtilybių. „O visa kita – bus ekspromtu. Tai ir yra pramoginio renginio smagumas, kad mažiau įtampos“, – juokiasi G. Notkus.
Pasakodamas kaip kiti šeimos nariai ruošiasi raliui, Giedrius juokauja, kad „mamytė, kaip visuomet visais pasirūpins“.
„Žmona priteps sumuštinių, paims arbatos ir būsime visi pamaitinti ir pagirdyti. O svarbiausia, kad visi kartu su šeima patirsime nuotykių, pagyvensime komandine dvasia, kiekvienas mūsų prisidės važiuojant ir siekiant rezultato. Be to, aplankysime sostinę, nuotaikingai ir kiek nestandartiškai lauksime Kalėdų“, – sako G.Notkus.
Apie „Kalėdinį ralį“
„Kalėdinis ralis“ vyks gruodžio 1 d., sekmadienį. Ralio startas ir finišas numatyti Vilniaus prekybos slėnyje „Nordika“. Renginys vyks šviesiu paros metu ir truks apie 4 valandas, trasos ilgis – apie 120 kilometrų. Ekipažai važiuos vaizdingomis Vilniaus apylinkėmis, vadovaudamiesi kelio knyga, spręs nuotaikingas užduotis, varžysis greičio ir vairavimo rungtyse. Dalyvių lauks įvairios kalėdinės staigmenos, „Kalėdiškiausio ekipažo“ rinkimai.
Slalomo aistruoliai gruodžio 1-osios vakare bus laukiami papildomose automobilių varžybose – Vilniuje, Goštauto g. šalia Seimo vyks „Kalėdinis slalomas“.
Daugiau informacijos apie „Kalėdinį ralį“ ir registracija – šventinio renginio interneto svetainėje.