– Karoli, kaip atsiradote automobilių sporte?
– Oi, labai seniai. Savo kelią į autosportą, kaip ir dauguma, pradėjau nuo figūrinio važiavimo – slalomo trasų.
Vėliau važiuodavau į „Nemuno žiedą“ ir dalyvaudavau sprinto varžybose, kol galiausiai, prieš dvejus metus, atsiradau „Autoplius Fast Lap“ dalyvių sąraše.
– Kokiais automobiliais pradėjote savo karjerą?
– Teko ir su „golfais“ važiuoti, vėliau turėjau ir „Opel Astra“. Kai pradėjau važiuoti Kačerginėje, prisireikė greitesnių ir galingesnių automobilių.
– Ar išbandęs varžybas ant asfalto nepanorote pasukti žvyro link?
– Kažkaip patiko asfaltas ir visa švara. Nesinorėjo bristi į tą purvą, todėl pasilikau prie žiedinių lenktynių.
– „Autoplius Fast Lap“ lenktynėse dalyvauja ir Jūsų brolis Ugnius. Ar į sportą pasukote sekdamas brolio pėdomis?
– Galima sakyti ir taip, brolio įtaka buvo tikrai didelė. Matydavau, kaip jis važiuoja „Autoplius Fast Lap“ varžybose. Ugnius mane ir įtraukė. Pirmą kartą šiose varžybose važiavau jo iniciatyva. Galiu sakyti, kad broliui esu skolingas už teisingos krypties nurodymą.
– Pernai „Autoplius Fast Lap“ varžybose dalyvote „Porsche“ automobiliu. Kaip sekėsi?
– Praėjusį sezoną važiavau „Porsche 997 Turbo“, 480 arklio galių. Tai buvo mano debiutas su šia mašina.
Reikėjo pakankamai daug laiko prie jos prisitaikyti. Nepasakyčiau, kad šis automobilis buvo labai tinkamas varžyboms. Tai mano nuomonė.
– Ar teko užlipti ant prizininkų pakylos?
– Taip, teko. Estijoje užėmiau trečią vietą. Sezono pabaigoje likau nedėkingoje ketvirtoje vietoje.
– Likote nevisiškai patenkintas „Porsche“. Ar šiemet keisite techniką?
– Šiemet startuosiu „Mitsubishi Lancer EVO X“ automobiliu. Jis dar ruošiamas. Sieksiu maksimalių rezultatų „Street“ klasėje. Manau, kad EVO galingumas viršys 450 arklio galių, o kaip bus – pamatysime.