– Kaip sekėsi važiuoti iki technikos gedimo? Organizatoriai deklaruoja, jog tai buvo pats sunkiausias Lietuvos automobilių ralio čempionato etapas.
– Taip, ne tik sunkiausias, bet ir ilgiausias čempionato ralis, todėl pirmąją ralio dieną išsikėliau tikslą maksimaliai atakuoti, kad kitą galėčiau startuoti iš aukštesnės pozicijos. Viskas vyko pagal planą ir po pirmos dienos kilome iš 20-os į 6-tąją poziciją. Toks rezultatyvumas nustebino ne tik žiūrovus, bet ir pačią komandą.
Maniau, jog pasiekėme maksimumą, kurį galėjome parodyti, kadangi mūsų ekipažo priešakyje buvę sportininkai važiavo ženkliai pranašesne technika, tačiau antrąją ralio dieną pradėjome su dar didesniu nusiteikimu ir sparčiai kilome net iki 4-tos vietos bendroje čempionato įskaitoje ir 2-tos vietos klasėje.
Tądien iš viso varžėsi net pusšimtis ekipažų. Tikrai netikėjau, kad po pernai iškovoto čempiono titulo galu varomų BMW CUP klasėje išeis taip efektyviai važiuoti ir su keturiais ratais varomu automobiliu, finišas TOP5 pozicijoje man būtų buvęs didelis asmeninis karjeros pasiekimas.
– Kas nutiko technikai, dėl kurios nebegalėjai tęsti varžybų?
– Automobilis šiuo metu yra inspektuojamas specialistų. Žinau, kad tikrai turime variklio gedimą, tačiau tikslią problemą technikai identifikuos visai netrukus. Tada spręsis tolimesni veiksmai. Iki kitų varžybų turime tik 3 savaites, laikas ir finansai spaudžia, bet tikiuosi spėsiu joms tinkamai pasiruošti.
– Kaip sekėsi susidoroti psichologiškai? Minėjai, kad finišas TOP5 pozicijoje būtų buvęs didelis asmeninis karjeros pasiekimas.
– Neslėpsiu, apmaudo buvo, bet motyvuoja tai, kad iki pasitraukimo mano ekipažui pavyko važiuoti profesionaliai ir be didelių klaidų. Šiame sporte tenka ragauti įvairių patirčių, o geru laiku suvažiuotos varžybos tiesiog kiekvienam sportininkui savaime yra siektinas tikslas.
– Kokios kyla mintys dėl tolimesnių planų žiūrint į ateitį, ar yra planuose keisti automobilį į dar labiau patikimesnį?
– Kol kas daug apie tai negalvoju, aišku, kirba mintis apie R5 lygio techniką, bet šiam momentui tai yra neįmanomas dalykas, auto sporte gana nemažą dalį diktuoja finansai, ne tik potencialas greitai važiuoti. Tiesiog dabar norisi važiuoti tiksliai ir greitai su naujai įsigytu EVO ir pasižiūrėti, kokią vertę galėčiau pasiūlyti potencialiems partneriams kitais metais.
– Ar teisybė, jog prieš Rokiškio ralį neturėjai jokių treniruočių? Kaip sugebėjai diktuoti tokį gerą tempą?
– Paskutinis mano startas buvo lygiai prieš 3 mėnesius, iki starto Rokiškyje buvau surinkęs vos 100 sportinių kilometrų, o tai atsisėdus į naują techniką yra labai mažas skaičius, bet rezultatai kalba patys už save.
Diktuoti tokį tempą ir iš karto varžytis su ralio lyderiais padėjo geras fizinis ir psichologinis pasiruošimas, esant dideliam karščiui nejaučiau sunkumo, daug laiko skyriau savo vairavimo analizavimui ir apskritai, mane šis automobilis sužavėjo nuo pirmųjų kilometrų. Nors ir saulė tokio kalibro automobiliams pamažu leidžiasi, mes įrodėme, kad gerai įvaldžius, juo drąsiai galima kandžioti naujausią techniką. Visą Rokiškio ralį važiavome su naudotomis padangomis, po varžybų lyginome savo ir sportininkų važiavusių naujomis padangomis laikus. Rezultatai pribloškė, todėl žinau, kad turiu parako lėkti dar geriau.
– Kitas ralis laukia Elektrėnuose, ar pamatysime tave prie starto linijos?
– Rokiškio ralyje važiavau su nauju šturmanu ir nors nefinišavome, matau, kad esame greiti, todėl planas yra kartu sudalyvauti visuose likusiuose čempionato etapuose – Elektrėnuose, ir finaliniame etape Utenoje. Elektrėnai labai smagus ralis ir viliuosi komanda spės išspręsti variklio gedimą iki jo, bet didžiausias prioritetas man yra varžytis paskutiniame čempionato etape Utenoje, ralis po daugelio metų grįžta į mano gimtąjį miestą, kuriame tiesiog negaliu sau leisti nedalyvauti, šiemet ten auto sportininkų ir žiūrovų lauks naujos trasos ir geras sezono uždarymas.