– Ugniau, kada susidomėjote automobilių sportu?
– Vairuoti pradėjau nuo 13 metų ir pirmiausia dalyvavau slalomo varžybose. Tuomet mane ir sužavėjo automobilių sportas. Nuo 17 metų pradėjau dalyvauti ralio kroso varžybose.
Vėliau porai metų buvau „įklimpęs“ į ralį. Patyriau didelę avariją, po kurios ralyje nebedalyvavau, padariau pertrauką autosporte. Po kurio laiko sugrįžau ir dalyvauju varžybose ant asfalto.
– Kaip minėjote, išbandėte daug automobilių spoto šakų. Kodėl nusprendėte pasirinkti žiedines lenktynes?
– Anksčiau sakiau, kad gyvenime nekelsiu kojos į žiedą, tačiau viskas taip apsisuko, kad dabar daugiausiai važiuoju žiedinėse lenktynėse. Kažkaip patiko. Visada švari mašina, blizga visa (juokiasi).
Praeityje maniau, kad žiedas – nuobodus sportas.
Praeityje maniau, kad žiedas – nuobodus sportas. Suki tuos ratus, viskas taip pat, niekas nesikeičia. Tie patys septyni posūkiai ir juos nuolat gludini. Dabar žiedinės lenktynės – pagrindinis mano pomėgis.
– Žiemą jus galėjome išvysti ir „Halls Winter Rallt“ varžybose. Kartu su broliu Karoliu atlikote nulinio ekipažo pareigą. Kaip gimė ši mintis vėl važiuoti ant žvyro?
– Mane žvyras vis dar traukia. Sunku būti abejingam raliui. Norėjome žiemą pasivažinėti ir tai padarėme. Gaila, kad šiek tiek apdaužėme automobilį ir nebaigėme visų greičio ruožų.
– Kokiu automobiliu ir kur pirmą kartą startavote žiedinėse lenktynėse?
– Viskas prasidėjo nuo Kačerginės „Nemuno žiedo“. Pradėjau važiuoti su savo „Mitsubishi Lancer EVO X“. Greit pavyko iškovoti ir pirmąsias pergales.
– Jūsų komandos narių technika labai įvairi. Kodėl važiuojate būtent su „EVO X“?
– Anksčiau turėjau aštuntą evoliuciją, bet paskui atsitiko taip, kad nusipirkau tą „desiatkę“ ir pasidariau ją varžyboms. Iš pradžių neplanavau nei saugos lankų dėti.
Tiesiog važinėdavau savo malonumui, palakstydavome su komandos nariais ir Kačerginėje, žiemą dalyvaudavome treko varžybose. Taip ir užsikabinau. Po to nutariau dėti saugos lankus ir automobilį ruošti rimčiau.
– Kaip sekėsi pernai „Autoplius Fast Lap“ sezone?
– Pernai viskas buvo super. Technika nepavedė, labai gerai dirbo mechanikai. „Time Attack“ buvau trečias, o „Race“ likau antras, nes nebaigiau etapo Latvijoje, kai susidūrėme su komandos draugu Gyčiu Vaitulioniu. Tuomet negavau nė taško ir tai lėmė viso sezono rezultatą.
– Kokie šiemet planai „Autoplius Fast Lap“ varžybų serijai?
– Startuosiu tuo pačiu „EVO X“. Automobilį šiek tiek patobulinome, pabandėme išspausti daugiau galios. Kiti agregatai lieka tokie patys, kaip ir pernai. Balandžio viduryje įdėjome variklį, kuris buvo perrinktas.
Važinėjau iš Panevėžio į Vilnių, sukau tuščius kilometrus ir dariau „apkatkę“. Praėjusiais metais turėjome 450 arklio galių. Šiemet norėtųsi bent 500-550 arklio galių. Matysime, ką rodys skaičiukai.
Ruošiantis sezonui man labai daug padėjo Tomas Indriulėnas. Jo pastangos ir pernai nenuėjo veltui. Mašina buvo ištverminga ir patikima.
Šiam sezonui rengiasi daug stiprių lenktynininkų, kurie bus dar rimčiau paruošę automobilius, tad šį sezoną kova trasoje bus ypač stipri ir įdomi.
– Ar šiemet važiuosite ir kokiose nors kitose varžybose?
– Esame kalbėję apie dalyvavimą 1 000 km lenktynėse. Planavome, planavome, bet kol kas nieko konkretaus nesame nusprendę. Ta idėja dar nenumarinta. Dar galvojame.