Lewisas Hamiltonas Monake pakomentavo, su kuo derina sutartį: „Ferrari“ ar „Mercedes“?

FIA spaudos konferencijoje Monake Lewisas Hamiltonas buvo paprašytas pakomentuoti gandus apie galimą jo perėjimą į „Ferrari“ komandą. Atsakydamas septyniskart pasaulio čempionas papasakojo, kad jau beveik iki galo suderino savo naują sutartį su „Mercedes“.
Lewisas Hamiltonas su mama Carmen Lockhart
Lewisas Hamiltonas su mama Carmen Lockhart / „Reuters“/„Scanpix“ nuotr.

Lewisas Hamiltonas: „Visiškai natūralu, kad aptarinėjant naują kontraktą, derybų procese visada atsiranda įvairiausių spekuliacijų. Galų gale, kol jūs neišgirsite naujienos iš manęs, visa kita vertinkite tik kaip gandus.

F-1 spaudos centre tikrai yra žmonių, kurie skleidė gandus. Gali būti, kad jie tai darė dėl to, kad jiems buvo nuobodu atšaukus etapą Imoloje praėjusį savaitgalį.

Užkulisiuose mano vadybininkų komanda glaudžiai dirba su Toto Wolffu. Mes beveik suderinome visas kontrakto detales. Anksčiau aš pats vedžiau derybas ir tai buvo labai įtemptas metas man.

Mes pasiliekame čempionų komanda, bet kol kas paprasčiausiai turime ne pačią greičiausią mašiną. Pastaruosius dvejus metus mes ne visada priimdavome teisingus sprendimus, bet dirbame taisydami situaciją, tam nukreipdami visą energiją“.

Hamiltonas pakomentavo ir atnaujinimus, kuriuos komanda atvežė į Monaką: „Šį savaitgalį mes turėsime atnaujintą bolidą. Komanda labai daug dirbo, kad galėtų parengti šias naujienas. Mes jau po Bahreino nusprendėme, ką reikėjo padaryti.

Aš kažkiek nusivyliau, kai sužinojau apie Emilijos-Romanijos GP atšaukimą, nes aš ten norėjau išbandyti atnaujinimus. Monakas nėra pati geriausia trasa naujienoms įvertinti, bet mes tikimės, kad daugiau apie mašinos pažangą sužinosime kitą savaitę Barselonoje“.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis