Trejose praėjusiose lenktynėse brito komanda iškovojo „pole“ poziciją, tačiau sekmadienio varžybų metu dažniausiai nusirisdavo žemyn dėl prasto padangų naudojimo. Pilotas viliasi, kad Monte Karle jam seksis geriau.
„Čia patekęs į pirmąją starto eilę turi daug didesnę galimybę išlikti priekyje nei galbūt keleriose paskutinėse lenktynėse“
„Vis tiek bus nelengva, nes pernai visi stengėsi stoti tik kartą, ir tas pats gali pasikartoti šiemet, o įveikti 40 ratų mūsų bolidu (tomis pačiomis padangomis – red. past.) bus labai sunku.“
L. Hamiltonas pažymėjo šį kartą negalvosiantis apie bolido derinimą lenktynėms – kas, jo žodžiais – nepasiteisino prieš dvi savaites Ispanijoje – ir susikoncentruosiantis į kvalifikaciją.
„Praėjusiame etape stengėmės sutelkti visą dėmesį į lenktynes, tačiau tai visiškai nepasiteisino.“
„Man tai įrodymas, kad nereikia ieškoti kompromiso tarp bolido derinimo lenktynėms ar vienam greitam ratui, todėl šį savaitgalį būsiu agresyvus ir bolidą derinsiu kvalifikacijai, nes starto pozicija čia svarbiausia.“
„Jei sugebėsime patekti į pirmąją starto eilę, turėsime gerą pagrindą geram pasirodymui lenktynėse. 2007-aisiais buvau antras, nes negalėjau aplenkti Fernando (Alonso), pernai niekas negalėjo įveikti Webberio – tai buvo panašu į traukinį. Čia įmanoma sukurti traukinį.“
Pabaigai, britas pabrėžė, kad Monako trasoje „Mercedes“ bolido padangų naudojimo problemos neturėtų būti tokios ryškios kaip kituose žieduose.
„Čia nėra didelio greičio posūkių, kurie didele jėga veiktų padangas. Tad padangų mums tikrai užteks ilgiau.“