„Dar nesu susidūręs su taip trumpai atlaikančiomis padangomis – jos tiesiog laksto gabaliukais į šalis“, – skundėsi britas, abiejose sesijose nusileidęs komandos draugui Nico Rosbergui.
„Minkštosios padangos čia – išprotėjimas. Nepanašu, kad tai tinkama rūšis šiai trasai. Nuvažiavau porą ratų ir padangos tiesiog suiro.“
L. Hamiltono išreikštai kritikai pritarė ir buvęs jo komandos draugas Jensonas Buttonas iš „McLaren“.
„Kiek pamenu, dėl padangų buvo daug skundžiamasi po praėjusių lenktynių, tačiau čia situacija dar ekstremalesnė.“
„Minkštosios padangos tiesiog transformuoja bolidą. Vieną ratą turi gerokai daugaiu sukibimo. Vieną ratą viskas atrodo tikrai gerai, tačiau vėliau priekis ir galas ima grūdėtis ir kiekviename rate prarandi po sekundę.“
„Situacija labai sudėtinga. Nemanau, kad lenktynėse pamatysite daug greitų ratų. Manau, kad visi mes tik trumpai paspausime, ir tiek.“
Paulas Hembery, „Pirelli“ autosporto vadovas, nesureikšmino tokių pilotų pasisakymų, paaiškindamas, kad minkštesnės padangos bus naudojamos tik kvalifikacijoje ir varžybų pradžioje, o lenktynėse daugeliui turėtų užtekti vos dviejų sustojimų.
„Jei vidutinio kietumo padangos elgtųsi taip pat, būčiau susirūpinęs, tačiau taip nėra.“
„Ši rūšis skirta kvalifikacijai. Situacija, spėju, bus šiek tiek panaši į matytą Melburne (Australijos GP – red. past.), kur geriausios komandos dėl didžiulio pranašumo buvo priverstos kvalifikacijoje naudoti minkštesnes padangas, o lenktynėse pirmuosius sustojimus turėjo atlikti per pirmuosius dešimt ratų.“
„Kai kurios į trečiąją dalį nepateksiančios komandos startui gali pasirinkti minkštesnes padangas ir bandyti pakilti aukštyn, kol stos pirmasis dešimtukas.“
„Panašu, kad dalis lenktynėse stos du kartus, o blogiausiu atveju – tris. Viskas daugiau ar mažiau taip, kaip mes ir planavome.“