„Pirma diena buvo turbūt sunkiausia visoje „Ladogoje“. Ji prasidėjo tik 17 valandą, nes oficiali pirmoji diena buvo sekmadienis ir tą dieną dar vyko starto podiumas. Laiko norma buvo 6 valandos, tad finišuoti turėjome iki 23 val.“, - prisiminė A.Bubinas, važiuojantis „KTM 350 EXC-F“ motociklu
„Ladoga Trophy“ motociklininkų lenktynių principas – finišuoti abejiems komandos nariams, tik tuomet rezultatas yra įskaitomas. Jeigu finišą pasiekia vienas, jis turi laukti antrojo.
„Finišuoti laiku pirmą dieną nepavyko – pavėlavome apie 20 minučių ir gavome didžiulę baudą – daugiau nei 12 valandų. Pagal reglamentą, bauda už tokį vėlavimą yra 2,4 pirmo įveikusio laiko. Tačiau ironiška tai, jog vos vienai komandai pavyko pasiekti finišą laiku, tad baudas gavo beveik visi dalyviai“, - pasakojo motociklininkas.
Pirmasis „Ladoga Trophy“ greičio ruožas buvo itin sunkus – septyni motociklininkai kapanojosi pelkėse tol, kol degalų bakai ištuštėjo ir jie turėjo praleisti naktį prie neigiamos temperatūros. Benzinas įstrigusiems motociklininkams buvo atvežtas tik kitos dienos ryte.
„Antra diena buvo dar sudėtingesnė nei pirma, tačiau trasa buvo dvigubai trumpesnė. Organizatoriai sako, kad pirma diena turėjo būti lengvas pasivažinėjimas, tačiau trasas jie darė dvi savaites iki starto, kai buvo pašalę ir daug sniego – jie lengvai galėjo pravažiuoti per užšalusias pelkes. O kai viskas atitirpo, pravažiuoti tapo sudėtingiau. Tas sniegas, kuris ištirpęs tapo vandeniu ir nespėjo nei susigerti į dirvą, nei išgaruoti, tapo pelke. Todėl šiemet pirmoji „Ladoga Trophy“ pusė yra gerokai šlapesnė nei pernai. Ir bent jau dvigubai sudėtingesnė: kai kurios praėjusių metų trasos, skirtos dvejoms dienoms, šiemet apjungtos į vienos dienos maršrutą“, - aiškino A.Bubinas.
Jų su A.Berniumi komandai po pirmųjų etapų sekasi puikiai: likus trims dienoms iki finišo, jie užima antrą vietą. Atsilikimas nuo pirmosios – 6 valandos, tačiau persvara prieš trečią – 8 val.
„Sekasi kol kas neblogai, su šiokiais tokiais palaužymais. Liko trys dienos – manau, kažkaip nusikapstysim iki finišo. Mūsų pozicija yra ganėtinai saugi, su sąlyga, kad nieko rimto neatsitiks. Per tris dienas atsilošti 6 valandas yra ganėtinai sudėtinga, reikia nebent grubių klaidų arba technikos gedimo. Tas pats ir mums galioja“, - teigė motociklininkas.