Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

Lietuviai parodė atnaujintą Dakaro sunkvežimį „Mambą“: naujos spalvos ir daugiau „arklių“

Lenktynininkas Vaidotas Paškevičius šią savaitę leidžia Čekijoje, „Tatra“ gamykloje. Ten specialiame poligone bandomas ir tobulinamas Lietuvos Dakaro komandos „Constra Racing“ sunkvežimis.

Visas DAKARO RALIO naujienas rasite čia

Vaidotas Paškevičius startuos su tais pačiais ekipažo nariais, kaip ir pernai – Tomu Gužausku ir Slavomiru Volkovu. Komanda jau žino ir savo startinį numerį – 514 (pernai buvo Nr. 529)

Pasak Vaidoto Paškevičiaus, šiais metais komanda patyrė sunkumų, ieškodama parnerių Dakaro iššūkiui. Todėl pasikeitė komandos pavadinimas. Tačiau trys Dakaro kariai nusprendė, kad finansiniai sunkumai nėra ta kliūtis, kuri galėtų juos sustabdyti.

„Nusprendėme, kad turime tęsti savo odisėją ir siekti aukštų pozicijų. Norime parodyti, kad lietuviai šioje kategorijoje gali būti tikrai greiti. Kelias į Dakarą šiemet tapo dar sunkesnis, nes po praėjusių metų atsisveikinome su pagrindiniu mūsų vardo partneriu“, – sakė V.Paškevičius.

„Tatra“, kurią komanda linksmai vadina „Mamba“, šiemet buvo gerokai atnaujinta, patobulinta. Kaip ir žadėjo, technikai sumontavo automatinę pavarų dėžę ir naują variklį.

Šiuo metu, bandydamas automobilį prieš jo kelionę į Marselio uostą, Vaidotas sako, kad galios šiek tek trūksta, tad variklis dar bus perprogramuotas. Taip pat planuojama prie vairo sumontuoti papildomas pavarų perjungmo lopetėles.

Ankstesnė „Mamba“ versija turėjo 13 litrų darbinio tūrio 1000AG 4500Nm turbodyzelinį variklį ir du 400 l talpos degalų bakus.

„Komanda, iš kurios nuomojamės sunkvežimį, jį tobulino ištisus metus. Grįžus po praėjusio Dakaro variklyje buvo rasti sudegę stūmokliai. Labai džiaugiamės, kad jie atlaikė iki finišo. Jei būtų reikėję lenktyniauti dar kelias dienas, vargu ar technika būtų atlaikiusi. Čekai įdėjo labai daug pastangų, kad gedimas nepasikartotų. Be to, pagaliau buvo sumontuota automatinė pavarų dėžė. Ji mums turi leisti pagreitėti kopose, kur prarasdavome pakankamai daug laiko“, – pasakojo „Constra Racing“ komandos vairuotojas.

Pasak Vaidoto Paškevičiaus, Dakaro sunkvežimių įskaitoje laukia labai įdomi kova. Jau dabar aišku, kad nugalėtojas bus kitas, nei 2022 m. Dakare, nes ralyje nedalyvaus nei MAZ, nei KAMAZ.

Šios savaitės pabaigoje visų dalyvių technika iškeliauja į Prancūziją, iš ten laivu plauks į Saudo Arabiją. Dakaro ralis bus rekordiškai ilgas ir sunkus. Startas – jau 2022 m. gruodžio 31 d. Oficialus maršruto pristatymas numatomas gruodžio 1 d.

{gąallery|235126|5|1|0|tiles}

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
„ID Vilnius“ – Vilniaus miesto technologijų kompetencijų centro link
Reklama
Šviežia ir kokybiška mėsa: kaip „Lidl“ užtikrina jos šviežumą?
Reklama
Kaip efektyviai atsikratyti drėgmės namuose ir neleisti jai sugrįžti?
Reklama
Sodyba – saugus uostas neramiais laikais