Suprasti akimirksniu
- „RD Signs Šiauliai“ Lamborghini Supertrofeo, GTX klasė. Pilotai: Audrius Butkevičius, Paulius Paškevičius, Deividas Jocius ir Nicola Michelon.
- „Juta Racing“ (dvi komandos), Audi R8 LMS GT3. Varžosi GT3 PRO/AM ir GT AM. Pirmoji komanda – greitesnė, turinti daugiau patirties. Antroji stengiasi tobulėti ir kaupti patirtį, lenktyniaudama su greičiausiais. Pirmoji komanda: Jonas Gelžinis, Jonas Karklys, Bas Schouten, Yevgen Sokolovsky ir Arūnas Gečiauskas (Nemuno žiedo rekordininkas). Antroji komanda: Vytenis Gulbinas, Aurimas Jablonskis, Audrius Navickas, Leonardas Diržys, Algirdas Gelžinis.
- „GSR Motorsport“ (Ginetta G56 GT4), varžosi GT4 klasėje. Pilotai: Ernesta Globytė, Rokas Kvedaras, Aras Kvedaras, Rolandas Salys, Mindaugas Liatukas. Į 24h seriją sugrįžo po pertraukos.
Lenktynių eiga
Po apdovanojimų papildysime komentarais ir filmuotais vaizdais.
Susumavus metų rezultatus, „RD Signs Šiauliai“ su LAMBO laimėjo pirmąją vietą GTX klasėje! Savo artimiausius varžovus lietuviai aplenkė dviem taškais.
Svarbiausia, kad visos keturios mūsų šalies komandos – FINIŠE. „Juta Racing“ pirmoji komanda visų lenktynių metu laikėsi dešimtuke. Puikus pasiekimas. Antroji balansavo ties dešimtuko riba. GSR Motorsport dėl verdančio benzino pusę lenktynių važiavo kone avariniu režimu, stodama labai dažnai. Tačiau naktį atsigavo ir parodė puikų „Ginettos“ tempą. „RD Signs“ buvo pakankamai greiti, kad laimėtų GTX divizijoje pirmą vietą Barselonos etape, bet sutrukdė keli techniniai niuansai.
Likus keliolikai minučių. „RD Signs“ dėl techninių problemų patyrė nuostolių. Iš paskutiniųjų bando kovoti dėl 3-4 vietos GTX divizione, nors siekė pergalės ir buvo arti tikslo. Tačiau komandos „naujokas“ Deividas Jocius – puikios nuotaikos. Keletas provokacinių klausimų žinomam ralistui ir žiedininkui:
Artėjant prie finišo verta padėkoti kineziterapeutui Mindaugui Pociui, kuris padeda lenktynininkams atgauti jėgas:
Iki finišo likus 1 val. 45 min. Lietuvos komandos važiuoja vengdamos rizikos:
Naktis „Juta Racing“ ir GSR komandoms praėjo ramiai. Tik išaušus rytui abi Audi apsisuko trasoje tame pačiame rate. „O RD Signs“, nors vidurnaktį buvo pasiekusi pirmą vietą GTX pogrupyje, turėjo problemų su ratų guoliais. Plačiau – vaizdo komentare:
Barselonoje – jau vidurnaktis, lenktynių pusiaukelė. Dalis lenktynininkų tarp vairavimo pamainų pora valandų nusnūsta. Kur jie gali atsiriboti nuo triukšmo?
Nuvažiavus 9 val. iš 24 val. – jau tamsu. Kaip sekasi važiuoti naktį, kokie didžiausi iššūkiai, juk trasa mažai kur apšviesta:
Praėjus aštuonioms lenktynių valandoms vis dar kepina karštis. RD Signs „Lamborghini“ nėra kondicionieriaus, tenka kentėti:
Praėjus septynioms valandoms iš 24 val., labiausiai „kankinasi“ GSR Motorsport komanda. Ji negali lenktyniauti visavertiškai, nes vis dar verda benzinas. Todėl stoti degalinėje ir skiesti karštus degalus vėsesniais tenka beveik trigubai dažniau, nei reikėtų važiuojant normaliomis sąlygomis. O Mindaugas Liatukas netgi sustojo trasoje... gumos gabalui pataikius į avarinį masės išjungėją. Na, kažkokios sunkiai paaiškinamos kliūtys GSR kelyje. Plačiau – Roko Steponavičiaus komentare.
Antroji, trečioji valanda. „Juta Racing“ raudonos Audi stabiliai važiuoja dešimtuke arba ties jo riba (po degalų pylimo ar pilotų keitimo). „RD Signs“ Lambo su Nicola Michelonu prie vairo – P15. Svarbiausia, kad GTX pogrupyje neužleidžia P1. GSR Motorsport stengiasi lenktyniauti protingai. Tačiau koją pakišo galimai užvirę degalai (plačiau – vaizdo komentare). Tad jie bendros rikiuotės pabaigoje, o GT4 divizijoje – P3.
Juta Racing pilotas Aurimas Jablonskis 15min sakė, kad trasoje nemažai „keistų“ vairuotojų, kurie yra lėtesni, bet posūkiuose elgiasi neprognozuojamai. Jų reikia saugotis.
Pirmoji valanda. Kaistant asfaltui, trasoje vienas kitas išslydimas. Ir net pirmasis CODE60, avariją patyrus „Wolf Power Racing“ Audi TCR vairavusiam latviui I.Valersui. Bet Lietuvos komandos kol kas važiuoja stabiliai. Bas Schouten (Juta Nr. 71) laikosi P8, Aurimas Jablonskis (Juta Nr. 72) – P12. Paulius Paškevičius (RD Signs) – P.28, Ernesta Globytė (GSR Motorsport) – P37.
Starto tvarka – gal ir ne visai objektyvi, nes kvalifikacija penktadienį nutrūko, vos tik išvažiavus greičiausiems automobiliams per liūtį prasidėjo avarijos. Todėl kvalifikacija buvo nutraukta jau po Q1 stadijos.
Penktadienio kvalifikacija
Penktadienio kvalifikacija buvo labai permaininga. Lietus pylė kaip iš kibiro, todėl lietuviams nepavyko išvengti avarijų. Plačiau skaitykite ir žiūrėkite čia.
Reportažai iš Barselonos lenktynių: