Jei ne „RD Signs Šiauliai“ avarija lenktynių pradžioje, galima būtų sakyti, kad Lietuvos komandoms pirmoji 12 val. lenktynių dalis (5,5 valandos) susiklostė sėkmingai. TCR klasėje lenktyniaujančios NOKER ir GSR (abu Volkswagen) pamažu kilo aukštyn. O „Juta Racing“ Audi stabiliai kovojo dėl vietos penketuke. Galiausiai NOKER netgi pakilo iki pirmos vietos TCR divizione. Taigi galima apibendrinti, kad šiauliečiams tiesiog nepasisekė, GSR pamažu atrado savo tempą, o NOKER ir JUTA vadovavosi taisykle „gazas – dugnas“, bet labai protingai.
Toks tarpinis rezultatas, kuris išsilaikys iki sekmadienio 12.20 val., kol automobiliai saugomi uždarame parke. Sekmadienį laukia dar 6,5 val. lenktynių dalis, sekite jas su 15min GAZAS.
Paskutinė šeštadienio valanda. Panašu, kad „Juta racing“ šią dieną baigs TOP6 arba aukščiau, nes varžovai turi Stop&Go baudų.
NOKER pakilo į pirmą vietą TCR divizione. Tačiau Kęstutis Stasionis sako, kad svarbu rytojaus startą pradėti pilnu degalų baku ir naujomis padangomis, kad iš karto greičiausias pilotas (Sten-Dorian Piirimagi) galėtų važiuoti didžiausia sparta.
GSR komanda šiame divizione pakilo iki P5. Tikrai labai didelė pažanga, prisiminus vakarykštes nesėkmes kvalifikacijoje, kai dėl grubaus nesusipratimo buvo diskvalifikuotas vienas pilotų.
Likus šeštadienio etape važiuoti 2 val. arba po 4 val. lenktynių situacija tokia. „Juta Racing“ (Jonas Gelžinis) pakilo iki P4 bendroje įskaitoje. Jei joje išsilaikytų, tai būtų geriausias visų laikų Lietuvos komandų pasiektas rezultatas 24h series!
NOKER (Arūnas Gečiauskas) ir GSR (Mindaugas Liatukas) bendroje kyla aukštyn atitinkamai į P20 ir P28. Žinoma, tai nėra galutinės vietos, daug kas priklauso nuo keitimų skaičiaus ir Code60 (įvykus avarijoms) išnaudojimo savo naudai. O avarijų Spa trasoje tikrai dar bus. Be to, dar ir sekmadienį lieka 6 val. lenktynių.
TCR automobilių įskaitoje NOKER yra P2, o GSR – P6. Tikrai pradžia labai nebloga.
Likus 3:30 val. iki tarpinio finišo. Deja, „RD Signs“ negali tęsti varžybų. O kaip sekasi kitiems lietuviams? „Juta Racing“ užtikrintai laikosi P6 bendroje įskaitoje iš 45 dalyvių. GT3 divizione jie yra pirmi iš dviejų dalyvių. Visas pirmasis dvyliktukas yra vien GT divizijos automobiliai.
NOKER komandos Golf TCE divizione – P2, bendroje įskaitoje – P22, GSR komandos Golf – P9 iš 15-os TCE divizijos automobilių, o bendroje – P33. Žvelgiant siauriau, tik į TCR klasę, NOKER yra antri, GSR – aštunti.
Likus 4:45 val iki pirmos dalies finišo. Pirmąją pamainą „Juta racing“ komandoje pradėjo Julius Adomavičius, RD Signs – Paulius Paškevičius, NOKER – Sten-Dorian Piirimagi, GSR – Ernesta Globytė. Tačiau Code 60 ilgai laukti nereikėjo.
Deja, lietuviams nepasisekė jau pirmoje lenktynių stadijoje.Deja, pačioje pirmoje lenktynių stadijoje, baigiantis antrajai valandai, nepasisekė RD Signs Šiauliai komandos pilotui Pauliui Paškevičiui.
Komanda buvo GTX klasės lyderė, Paulius demonstravo puikų tempą, bet, deja, išlėkė iš trasos ir smarkiai apgadino automobilį.
Kaip iš trasos pasakojo 15min korespondentas Saulius Kutkaitis, Eau Rouge posūkyje, lenkdamas lėtesnį varžovą su TCR, Paulius neišsiteko trasoje, bandė išvengti avarijos, pagavo žvyro, sumėtė automobilio galą...
Komandos mechanikai sako, kad Lambo tęsti lenktynių negalės.
TAIP PAT SKAITYKITE: Lietuvių nuotykiai Spa Francorchamps prasidėjo dar prieš 12 val. lenktynes: pirmoji diskvalifikacija
Priminsime, kokios komandos atstovauja Lietuvai tarptautinėje lenktynių serijoje 24h series:
„Šiauliai RD Signs“ Lamborghini (GTX klasė) pilotai Audrius Butkevičius, Paulius Paškevičius, Nicola Michelon.
„Juta Racing“ Audi R8 LMS GT3 EVO I – Andrius Gelžinis, Jonas Gelžinis ir Julius Adomavičius.
NOKER komandos VW Golf GTI TCR – Kęstutis Stasionis, Arūnas Gečiauskas ir Sten-Dorian Piirimagi.
GSR VW Golf GTI TCR – Ernesta Globytė, Rolandas Salys, Mindaugas Liatukas.