Sportininkų kasdien lieka vis mažiau. Iš varžybų pasitraukė ir Ginto komandos draugas. Ketvirtas greičio ruožas driekėsi išdžiuvusių upių vagomis, kalnais. Iš esmės, greičio ruožas yra greitas, tačiau labai pavojingas. Ypatingai motociklams, nes upių vagose nematyti smėlio-dumblo spalva nusidažiusių akmenų, o atsitrenkimas į vieną iš jų gali pasibaigti nemokamu skrydžiu malūnsparniu.
Taip nutiko „Husqvarna“ komandos motociklininkų, kuris dideliu greičiu trenkėsi į akmenį ir virto per vairą kartu su motociklu…
Šis vaizdo siužetas – apie ketvirtąjį greičio ruožą. Jame Gintautas turėjo daug nuotykių. Buvo sustojęs padėti ištraukti keturratį, įstrigusį smėlyje. Vėliau, sustojus padėti susižeidusiam motociklininkui, teko 40 minučių laukti pagalbos sraigtasparnio.
Gintautas paliko įjungtą degimą, todėl išsikrovė jo akumuliatorius. Likusią greičio ruožo dalį teko įveikti be žibinto, su vargana šviesele ant šalmo.
Bet finišą pasiekti pavyko. Gintas, nors ir pavargęs, geros nuotaikos neprarado. Motociklas sveikas, tik reikės sankabą pakeisti. Dakaro ralis sudėtingėja su kiekviena diena.
Po ketvirtojo greičio ruožo finišo pakalbintas Lenkijos „Orlen“ komandos motociklininkas Marekas Dabrowskis sako, kad šių metų maratono startas – sunkesnis fiziškai, sunkesnis technikai. Temperatūros aukštos, daug lenktynininkų turi problemų su kaistančiais degalais.
Vaizdo siužetas apie trečią greičio ruožą
Antrosios Dakaro maratono dienos nuotykiai
Pirmasis 2012-ųjų Dakaro maratono ruožas
Žinias apie Lietuvius Dakare sužinokite pirmieji – portale ikrauk.lt!