Lietuviškojo LeMano čempionai: kada ir kaip komandos vardas pradeda dirbti?

Vienas šį savaitgalį startuosiančių „Aurum 1006 km powered by Hankook“ lenktynių simbolių – „Juta Racing“ komanda. Jos žmonės dalyvavo praktiškai visose Palangos prieigose kasmet įrengiamoje trasoje vykstančiose benzingalvių kovose ir daugeliu atvejų buvo pergales lemiančiu faktoriumi. Vien Jonas Gelžinis čia triumfavo net 9 kartus, o po „Circle K miles Plus Racing Team“ spalvų vėliava susibūrę „Juta Racing“ pilotai greičiausi buvo 4 kartus. Štai kodėl apie tai verta pakalbėti šiek tiek išsamiau.
„Circle K miles Plus Racing Team“
„Circle K miles Plus Racing Team“ / Komandos nuotr.

Skirtingai nuo daugelio olimpinių sporto šakų, gaunančių finansavimą iš biudžeto, lenktynininkai privalo patys susirasti rėmėjus ir užtikrinti, kad pastarieji bendradarbiavimu liktų patenkinti.

Tai reiškia, kad svarbūs ne tik trasoje pasiekiami rezultatai ir drauge su jais gimstantis dėmesys viešojoje erdvėje. Žiedo meistrai tampa savotiškais jiems išvažiuoti į varžybas padedančių verslo įmonių ambasadoriais, prisiimančiais daugybę rinkodaros vadovėliuose aprašytų funkcijų ir įsipareigojimų.

Tai tikrai nėra paprastas uždavinys, tačiau jei su juo susitvarkai sėkmingai, ateina laikas, kai rėmėjai patys pradeda ieškoti tokių sportininkų ir aplink juos susibūrusių komandų.

„Circle K miles Plus Racing Team“ džiaugiasi būtent tokiais savo veiklos dividendais. Dvejus pastaruosius metus su „Porsche GT3 CUP Gen2“ greičiausiai įveikusi 1006 kilometrų distanciją „Juta Racing“ komanda sulaukė pasiūlymo bendradarbiauti iš transporto priemonėms skirtus eksploatacinius skysčius gaminančios kompanijos „Lesta“.

„Tiesa sakant nesu tikra, ar įmanoma cento tikslumu pamatuoti dalyvavimo tokio kalibro lenktynėse sukuriamą naudą. Mes puikiai suvokiame, kad konkurencija yra nepaprastai didelė ir gal tuzinas komandų į startą atvažiuos su galingais automobiliais bei geriausiu įmanomu techniniu palaikymu. T.y. kuo viskas baigsis favoritais laikomoms komandoms galima tik spėlioti. Galbūt labiau svarbu yra tai, kad „Juta Racing“ visais atvejais dirba labai profesionaliai ir demonstruoja lyderių savybes.

Visa tai artima mūsų įmonės filosofijai, nes taip pat siekiame būti patys geriausi savo srityje. Manau, kad broliai Jonas ir Ignas Gelžiniai tikrai padeda judėti ta kryptimi“, – samprotauja „Lesta“ prekės ženklo vadovė Erika Piečiukaitienė.

Nuotykiai trasoje

Įdomu tai, kad „Juta Racing“ komandos kelionė iki dabartinių meistrytės aukštumų taip pat buvo paženklinta visais įmanomais nuotykiais ir skirtingų spalvų patirčių. Vienas linksmiausių kuriozų buvo su pirmą kartą 2006-aisiais į Palangą atsigabenta „Porsche 996“.

„Žinia, lenktynių metu įvažiavus į techninio aptarnavimo zoną privalu laikytis itin griežtų judėjimo greičio apribojimų, todėl profesionaliai paruoštuose automobiliuose būna specialus jungiklis, aktyvuojantys vadinamąjį „Pitlane“ režimą ir neleidžiantis viršyti 40 km/val. Mūsiškė „Porsche“ buvo iš esmės standartinė, o tas jungiklis buvo sumontuotas ant paprastos autopiloto rankenėlės. Po iškilmingo parado, komandų pristatymo Vytauto gatvėje ir sprinto jungties, mes kažkokiu būdu įjungėme tą režimą. Tada sekė keletas desperatiškų bandymų vėl pradėti normaliai judėti ir panikos priepuolis, kad kažkas sugedo.

Puolėme skambinti puolėm skambinti į Švediją, iš kurios tą „Porsche“ buvom atsigabenę, ir aiškinti, kad automobilis visiškai netraukia. Įtariu ten kai ką labai prajuokinom su savo klausimais“, – su plačia šypsena pasakoja Jonas Gelžinis.

Šįkart „Circle K miles Plus Racing Team“ lenktynininkai – Jonas ir Ignas Gelžiniai, Julius Adomavičius ir estas Ralf Aron – į Palangą keliauja būdami bene geriausios įmanomos sportinės formos, iki mažiausio varžtelio perpratę ir iš tiesų puikiai šiai trasai tinkančiu „Porsche GT3 Cup“.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis