Lietuviai į Mugello atvyko dar pirmadienį, taigi dvi dienas stengėsi kuo geriau susipažinti su trasa ir atrasti joje daugiau greičio kiekvienam komandos nariui.
Antradienį pirmą kartą „Lamborghini“ išbandė ir naujas „Šiauliai RD SIGNS“ komandos narys Ramūnas Čapkauskas (kiti su Lambo jau yra startavę pernai).
Tačiau, prie vairo sėdus Baltijos šalių ir Lietuvos kartingų čempionui Pauliui Paškevičiui, technikai pastebėjo, kad „variklis meta dūmą“. Kitaip tariant, baigėsi variklio resursas.
„Mes dar prieš lenktynes turėjome įtarimų, kad netrukus reikės keisti variklį – pagal numatytą kilometražą. Taigi visa laimė, kad variklis nusprogo ne kvalifikacijos ar varžybų metu. Trečiadienį spėjome atsigabenti naują iš netoliese esančios gamyklos“, – paaiškino komandos vadovas Eugenijus Andrulis.
„Šiauliai RD SIGNS“ įkūrėjas ir pilotas Audrius Butkevičius juokavo, kad „norėjo pats nuvažiuoti į gamyklą ir pasiimti variklį kaip iš parduotuvės“. Tačiau pagal nustatytą tvarką tai nėra leistina, naują Lambo variklį į Mugello trasą atvežė patys italai.
Ketvirtadienį „Šiauliai RD SIGNS“ su „Lamborghini Huracan“ ir „Juta Racing“ su „Porsche“ bei „CUPRA TCR“ tęs treniruotes.
Penktadienį dar laukia oficialios treniruotės, kai oficialiai bus fiksuojami pilotų laikai. Po to – kvalifikacija ir pirmos lenktynių dalies startas. 12 val. lenktynės padalintos per dvi dienas. Penktadienį – 4 val. ir dar 8 val. šeštadienį.
Lenktynių startas – penktadienį 15 val. Lietuvos laiku. Bus lenktyniaujama 4 val., po kurių automobiliai bus sustatyti uždarame parke.
Šeštadienį antrasis (8 val. lenktynių) startas 11 val. Lietuvos laiku. Finišas – 19 val.
Sudėtinga ir greita trasa
„Iš tikrųjų, dalyvių parkas labai rimtas, vertinant tiek techniką, tiek pačius dalyvius. Labai daug „GT 3” automobilių, komandos kur kas rimtesnės visomis prasmėmis: tiek bendro pasiruošimo, tiek estetikos prasme. Komandų nusiteikimas – geras. Pagrindinis mūsų tikslas – finišuoti, bet, žinoma, po truputį greitėjame, tempas darosi stabilesnis ir tikrai neblogas. Žinoma, viskas priklauso nuo trasos. Jeigu ji karšta – tempas krenta, jeigu ji vėsesnė, bet šviečia saulė – tempas geresnis. Šiandieną skiriame galutiniam technikos paruošimui, kad neiškiltų kažkokių nesklandumų. Trasa – reikalaujanti vientisumo, vengiant staigių stabdymų, griežtų manevrų“, – apie pirmas dienas trasoje sakė Ignas Gelžinis.
Šalia trasos posūkių išmokimo, komandų sportininkai turi nepamiršti ir kitų aplink esančių greitesnių ir lėtesnių dalyvių: visgi lenktynių startui ruošiasi net 42 komandos.
Tiesioginės varžybų transliacijos nuorodą ir detalų dalyvių sąrašą galima rasti oficialiame lenktynių serijos organizatoriaus puslapyje.
Automobiliai pagal galingumą bei leistinus aerodinaminius elementus suskirstyti į kelias klases. Galingiausia – GT3. Lietuviai varžosi GTX („Lamborghini“), 991 („Porsche“) ir TCR (CUPRA).