„Toyota Hilux“ pilotavę Mindaugas Povilaitis ir Slavomir Volkov „Car Open“ klasėje – pirmi.
„CFMoto Thunder RT“ keturračio pilotas Gaetanas Martinezas laimėjo bronzą, o Antanas Kanopkinas – 4-as.
Šeštadienį dalyviams beliko įveikti paskutinius 77 kilometrus greičio ruožo, susukto Pamario Dravsko apylinkėse.
Techninės Gelažninkų problemos
Dar prieš startą Emilija ir Arūnas Gelažninkai paskelbė, jog po vakarykščio greičio ruožo bagyje atsirado kelios problemos. Viena jų – per pusę lūžusi priekinio amortizatoriaus spyruoklė. Anot pilotės, jeigu toks gedimas būtų nutikęs trasoje, kažin, ar ekipažas būtų galėjęs pabaigti penktąjį greičio ruožą. Tačiau nors problema ir atsirado bivake, lengviau nuo to nebuvo, nes niekas neturėjo analogiškos dalies. Vienintelis galimas sprendimas – keisti amortizatorius šiek tiek prastesniais.
„Tikėtina, jog dėl šių amortizatorių negalėsime būti greičiausiu dienos ekipažu, bet tikrai ruošiamės rodyti charakterį“, – prieš startą teigė šturmanas A. Gelažninkas.
Paskutinieji kilometrai susiklostė būtent taip, kaip sportininkas ir pranašavo. Nors ir turėjo užleisti į priekį spartesnius ekipažus, Gelažninkai neišbarstė turėto pranašumo ir bendroje įskaitoje išsaugojo trečiąją vietą.
„Kai važiavau čia, mintyse turėjau tik vieną tikslą – iškelti Lietuvos vėliavą ant podiumo. Man tai svarbu ne tik kaip lietuvei, bet kaip ir merginai, kadangi šiemet klasėje buvo net 68 ekipažai ir aš buvau vienintelė moteris už vairo. Dėl to šiek tiek liūdna, tačiau pavyko įrodyti, jog moterys viską gali. Su puikia navigacija tiek vakar, tiek šiandien, mums pavyko išlaikyti daugiau nei 33 minučių atstumą nuo ketvirtosios vietos, o ir iki antrosios nedaug trūko. Bet labai džiaugiuosi mūsų rezultatu ir visomis šio ralio pamokomis“, – su šypsena kalbėjo E. Gelažninkienė.
Anot šturmano, su pakeistais amortizatoriais būti greičiausiais tiesiog nebuvo įmanoma.
„Turėjome šiandien problemų, spausti negalėjome ir netgi į dešimtuką nepatekome, tačiau tai visiškai nesvarbu, nes, kaip ir minėjo Emilija, ketvirta vieta nuo mūsų atsiliko daugiau nei pusvalandžiu. Pagrindinis mūsų tikslas šiandien buvo ramiai atvažiuoti, neprisidarant nereikalingų problemų. Tikslas įvykdytas – pirmas podiumas tokiame ilgame ralyje. Esame labai laimingi.“
„CFMoto Thunder“ komandiškumas
„Puiki, greita ir purvina diena. Džiaugiuosi, kad pasiekėme finišą – užimtos garbingos vietos. Viskas, žinoma, galėjo būti ir dar geriau. Turiu omenyje mano kelis paklydimus ir baudas. Bet džiaugiuosi dėl Gaetano – jis šiame ralyje atliko fantastišką darbą“, – kirtęs finišo liniją ir preliminariai užėmęs ketvirtąją vietą kalbėjo Antanas Kanopkinas.
Kitas komandos narys, Gaetanas Martinezas, pagal preliminarius rezultatus liko trečias keturračių įskaitoje ir į komandos sąskaitą atnešė dar vieną medalį: „Trumpa diena šiandien. Startavome beveik kartu su Antanu, važiavome atsargiai, kad nebūtų jokių klaidų ir nesugadintume rezultato. Antanas trasoje mane pasivijo ir finišo liniją kirtome kartu.“
Kartu kirsti viso ralio finišo liniją jau tampa „CFMOTO Thunder Racing Team“ komandos tradicija ir tam tikras stipraus komandiškumo simbolis.
Įveikę vieną didžiausių Europoje bekelės ralių iššūkių, sportininkai sako, jog turės šiek tiek laiko poilsiui iki kito starto. O šis nusimato jau po trijų mėnesių – komanda beveik grįžta ten, kur ir pradėjo šį sezoną – į dykumas. Tiesa, šį kartą ne Arabijos pusiasalio, o Maroko, kur savaitę laiko varžysis patys pajėgiausi pasaulio sportininkai.
Startavo daug lietuvių
„Breslau“ startavo ir daugiau lietuvių: Arūnas Lekavičius/Aidas Bubinas, Ignas Udra/Mykolas Paulavičius, CFMOTO Thunder RT (Antanas Kanopkinas), Marius Damavičius/Albert Veliamovič, Aivaras Kavaliauskas/Ernestas Cesokas, Algirdas Talutis/Karolis Marcinkus, Egidijus Malinovskis/Matas Kairaitis, Mindaugas Povilaitis/Slavomir Volkov, Rytis Juodsnukis/Aurimas Lekavičius, Tadas Gilys/Artūras Čenkus, Valdas Sadzevičius/Audrius Daunoravičius, Arūnas ir Edgaras Simanavičiai, Tomas Marcinkevičius, Nedas Zazeckis, Edvard Sokolovskij, Kasparas Jančys, Saulius Klevinskas, Haroldas Snelius, Laurynas Palaima, Donatas Pečiulis ir t.t.
Sėkmė šypsojosi ne tik „Rentway Dakar team“, bet ir Arūno treniruojamai „AG Dakar School“ motociklininkų komandai. Paskutinį greičio ruožą įveikė ir preliminariais duomenimis į greičiausiųjų penkioliktuką pateko visi keturi startavę motociklininkai. Oficialių bendros įskaitos rezultatų dar teks palaukti, tačiau jau dabar žinoma, kad iš komandos geriausiai ralyje pasirodė jo debiutantas Edvard Sokolovskij, bendroje įskaitoje jam prognozuojama 5-oji vieta.
Sėkmingai ralį užbaigė ir Saulius Klevinskas, Tomas Marcinkevičius bei Nedas Žažeckis. Iš „Breslau“ ralio dėl motociklo gedimo trečiajame greičio ruože pasitraukė Kasparas Jančys.