Todėl šiauliečių „Lamborghini Huracan Super Trofeo“ šeštadienį, baigiamojoje lenktynių stadijoje, iš antros vietos GTX klasėje nukrito į ketvirtąją. „Juta Racing“ Porsche balansavo tarp pirmos ir antros vietų 991 klasėje. „Juta racing Junior“ TCR komanda kaupė patirtį.
Galiausiai „Juta Racing“ Porsche finišavo 991 klasėje antri, „Šiauliai RD SIGNS“ – ketvirti GTX, o „Juta Junior“ – šešti TCR klasėje.
Lenktynių transliacija:
Rezultatai tiesiogiai (spauskite čia)
Automobilių klasės:
Po penktadienio lenktynių dalies, kai buvo važiuojama 4 val., lietuvių rezultatai buvo tikrai geri: „Šiauliai RD SIGNS“ ir „Juta Racing“ savo klasėse GTX ir 991 užėmė antrąsias vietas. „Juta Racing Junior“ TCR klasėje buvo ketvirtas. Šeštadienį laukia 8 val. lenktynės nuo 11 iki 19 val.
„Šiauliai RD SIGNS“ Lamborghini Huracan kompiuteris dar penktadienį, likus pusvalandžiui iki tarpinio finišo, pradėjo rodyti variklio klaidas. Tuo metu šiauliečiai GTX klasėje važiavo antroje vietoje. Lenktynininkas Egidijus Gutaravičius sakė, kad variklis ima trūkčioti pasiekus 6500 aps./min. O tiesiojoje tai yra didelė kliūtis. Be to, kyla pavojus sugadinti techniką.
Komanda susidūrė su dilema: ar šeštadienį startuoti ir tikėtis, kad problema nesikartos, ar iš karto stumti automobilį į boksus. Nuspręsta startuoti ir problemos ieškoti vėliau. Deja, „Lamborghini“ sparta labai sumažėjo.
„Juta Racing“ Porsche, besivaržantis 991 klasėje, penktadienį patyrė kontaktą, pažeistas galinio rato tvirtinimas. Todėl sustojus Juliui Adomavičiui, mechanikams teks paplušėti. Pasak Jono Gelžinio, komanda yra sudariusi penkių žingsnių veiksmų planą, ką daryti, jei nuimti ratą kiltų problemų, nes jo varžtas apgadintas smarkiai.
Po 2 val. Situacija trasoje per pirmas dvi valandas iš esmės nepasikeitė. Šiauliečių „Lamborghini“ pilotavęs Paulius Paškevičius, važiavęs su apribotais sūkiais, GTX klasėje pakrito iki 3-ios vietos, tačiau tai tikrai ne tragedija. Svarbu, kad variklis atlaikytų iki finišo. Juo labiau, kad ketvirtoje pozicijoje važiuojantis „Vortex“ daro klaidų ir atsilieka 18 ratų.
Sustojimo metu prie vairo sėdo Audrius Butkevičius, o technikai bandė pakeisti vieno iš velenėlių daviklį. Tačiau tai nepadėjo.
„Juta Racing“ po Juliaus Adomavičiaus greitų pirmų dviejų valandų, gana greitai pakeitė ir „Porsche“ ratus, ir sudaužytą varžtą. Prie vairo sėdo Jonas Gelžinis.
Po trijų su puse valandos. Trasoje sugedo „Šiauliai RD SIGNS“ Lamborghini. Daugiau – filmuotame komentare. Mechanikai sprendžia, ką daryti toliau.
Likus mažiau nei 4 val. iki finišo. „Lamborghini Huracan“ tęsia lenktynes, tačiau ne visu pajėgumu. Automobilyje neveikia sankabos, variklis negali dirbti visu pajėgumu. Savo klasėje GTX šiauliečių komanda išlaiko trečią vietą, bet juos bando vytis „Vortex V8“, kol kas atsiliekantis trimis ratais.
„Juta Racing“ Porsche bando kovoti dėl pirmos vietos 991 klasėje, tačiau daug ką nulems degalų pylimo ir pilotų keitimo taktika. Kol kas „Jutos“ lenktynininkai važiuoja labai panašiu greičiu su „Willi Motorsport“ Porsche. Pasižiūrėkite Jono Gelžinio komentarą:
Likus iki finišo 1,5 val. „Šiauliai RD SIGNS“ klasėje GTX užima 4-ąją vietą. „Juta Racing“ nepraranda galimybių kovoti dėl pergalės klasėje 991. Rezultatus sekite čia.