Taigi, pirmosios sezono lenktynės surengtos vienoje gražiausių, greičiausių ir vaizdingiausių trasų Lietuvoje. Įspūdingas reljefas – įkalnės, nuokalnės, aplink telkštantys vandens telkiniai. Visa tai sujungus su įspūdingomis automobilių kroso lenktynėmis galime gauti puikų reginį.
Pasižiūrėti čempionato pradžios kovų čia susirinko gausus būrys aistruolių. Įsikūrę ant trasos šlaitų kroso gerbėjai galėjo kaip ant delno matyti kiekvieną trasos metrą.
Nors Pavilkijo trasoje vyko tiek Lietuvos autokroso čempionato, tiek pirmenybių etapas, tačiau itin dideliu dalyvių skaičiumi renginys nepasižymėjo. Prie starto stojo kiek mažiau nei 40 sportininkų.
Šios varžybos buvo įtrauktos ir į Baltijos šalių kroso čempionato kalendorių, tačiau jose svečiai iš užsienio sudalyvauti panoro labai negausiomis pajėgomis. Itin nepasisekė vienam sportininkui iš Estijos, kurio bolidas sugedo dar prieš techninę komisiją.
Dalyvių klasės nebuvo itin gausios ir kai kada čia startuodavo vos keturi ar penki automobiliai. Trasos pločio daugeliu atveju pakako tam, kad sportininkai išvengtų kontaktų ir greitesni atsiplėštų nuo lėtesnių. Atkaklesnes kovas buvo galima išvysti tik finaluose.
Lietuvos autokroso čempionato „S1600” klasėje dominavo ir tądien nugalėjo toks pat greitas kaip ir pernai Tomas Skrodenis. „Honda Civic“ vairavęs sportininkas jokiems varžovams net neleido pagalvoti apie pirmąją vietą. Antrąją poziciją iškovojo šiemet techniką atsinaujinęs Paulius Kiudys, o trečiosios pozicijos laimėtoju pripažintas Petras Bartkus.
Lietuvos pirmenybių įskaitoje, kurioje automobiliai varomi varikliais iki 1600 kub.cm., nugalėjo Valdemaras Vitkus, kuris buvo greitesnis už Marių Vitkaitį ir Saulių Guogą.
Kiek daugiau veiksmo buvo Lietuvos čempionato S2000 kategorijoje. Čia pirmąją vietą iškovojo Mindaugas Sidabras. Beje, sportininkas dar pirmame važiavime patyrė „stogą“, tačiau išvengė rimtesnių automobilio pažeidimų ir vėliau nugalėjo.
Antrąją vietą laimėjo į atnaujintą ir kur kas galingesnį automobilį nei pernai sėdęs kupiškėnas Deividas Vareika. Trečią poziciją iškovojo Mindaugas Kanapackis.
Apmaudžiai nepasisekė iki tol itin greit lėkusiam Žilvinui Motiejūnui su „Honda Civic“. Visą dieną pavydėtiną greitį demonstravusį sportininką finale pavedė automobilis ir jam teko sustoti.
Analogiškoje pagal variklio darbinį tūrį pirmenybių įskaitoje triumfavo taip pat virtimą patyręs Arnas Kanapeckas. Kylant į trasos kalną įvykusio susistumdymo metu buvo apdaužyti keli automobiliai, tačiau kone mažiausiai nukentėjo būtent apsivertęs Arnas Kanapeckas.
Jo „Volkswagen Golf“ nusileido ant ratų, todėl už kelių akimirkų sportininkas vėl tęsė lenktynes. Antrą poziciją iškovojo į tą patį susistumdymą ant kalno patekęs ir tik nulaužtu veidrodėliu atsipirkęs Linas Petrauskas su „Opel Kadet“. Trečiosios pozicijos prizininku tituluotas Robertas Paškauskas.
„Open“ klasėje nugalėtoju tapo Robertas Janulis, kuriam nervus vieno iš važiavimų metu gerokai patampė varžovai. Tiesa, atkakliausia kova finale vyko dėl trečiosios vietos.
Čia dėl kiekvieno trasos centimetro kovėsi Tomas Geležinis ir Lukas Sidabras. Būtent Lukui, likus vos ratui iki finišo, pavyko įveikti oponentą ir džiaugtis trečia vieta. Tuo metu antrą poziciją iškovojo Paulius Stadalius su „Volkswagen Golf“.
„SuperCars“ įskaitoje, kaip ir buvo prognozuota, nugalėtojo taurę išsivežė garsusis automobilių konstruktorius, šiemet į savo „golfą“ sugynęs daugiau nei 400 arklių kaimenę, Darius Tamašauskas.
Tiesa, ant kulnų jo turbininiam automobiliui lipo ir antrąją vietą iškovojo kiek mažiau galingą, atmosferinį „Volkswagen Golf MKIV R32” vairavęs Egidijus Kirdeikis. Trečią vietą laimėjo taip pat gerai žinomas ir patyręs autokroso sportininkas Dovydas Vaitkevičius.
Bene daugiausiai intrigos kėlė keturių varomųjų ratų bagių įskaita. Čia pasirodė gausus būrys garsių Lietuvos sportininkų.
Finale neišvengta kontaktų, susistumdymų ir incidentų, o po jų kurį laiką pirmą poziciją buvo užsiėmęs Andrius Lugauskas. Tačiau iki finišo likus keliems ratas nulūžo jo bagio ratas ir sportininkas turėjo pasitraukti iš trasos.
Nepasisekė iki tol kvalifikaciniuose važiavimuose lyderiavusiam Tautvydui Urbai, kuris po susistumdytmo kiek atsiliko nuo oponentų ir vėliau jų nebepavijo.
Finale nugalėjo šaltus nervus ir stabilų tempą demonstravęs Tomas Zavarskis. Jam įkandin lėkė ir pozicija žemiau finišavo Saulius Žunda.
Beje, abu šie sportininkai po šachmatinės vėliavos mosto lenktyniavo dar vieną ratą, taip suteikdami dar daugiau gerų emocijų žiūrovams.
Trečiosios vietos taurę iškovojo didesnių klaidų išvengęs ir į incidentus neįsivėlęs Gintaras Morkevičius.