Tačiau penktadienio vakarą apie kovas trasoje dalyviai dar negalvojo. Pirmiausia jiems reikėjo įveikti formalumus – pabaigti „popierinius“ reikalus administracinėje komisijoje ir vėliau savo sportinę techniką pristatyti techniniams komisarams.
Pastarieji tikrina tiek saugumo įrangą, tiek bagių ar kėbulinių automobilių atitikimą tiems techniniams reikalavimams, kurie numatyti konkrečiai klasei, kurioje tuo automobiliu ar bagiu ketinama startuoti.
Penktadienio vakarą techninė komisija dirbo tris valandas. Per šį laiką patikrinti tų dalyvių automobiliai, kurie į varžybas atvyko išvakarėse. Tiems, kurie į varžybas atvyks ryte, taip pat teks sudalyvauti techniniame patikrinime.
Beje, ne visiems varžybų dalyviams techninė komisija klojosi sklandžiai. Nors dažniausiai techniniai komisarai pastabų turi sezono pradžioje, kai dalyviai pirmą sykį startuoja naujai pagamintais ar įsigytais automobiliais, tačiau ir paskutiniame etape kai kuriems kilo keblumų dėl technikos.
Techninė komisija keliems dalyviams nedavė leidimo startuoti dėl vienokių ar kitokių technikos neatitikimų techniniams reikalavimams, tad šių ekipų mechanikai turės visą naktį laiko paruošti techniką taip, kaip reikalauja dokumentai.
Skaičiuojama, kad Lietuvos automobilių kroso čempionato ir taurės paskutiniame etape Plungėje startuos per 70 dalyvių. Galutinis jų skaičius paaiškės šeštadienio rytą, pasibaigus administracinės ir techninės komisijos darbo laikui.
Šeštadienį jau nuo 8 val. ryto čia prasidės laisvosios treniruotės, o iš karto po jų įvyks chronometruojami važiavimai.
Po jų įvyks pirmoji kvalifikacija. 13 val. numatyta oficiali varžybų atidarymo ceremonija. Iš karto po jos dalyviai stos prie starto dar dviem kvalifikacijoms ir galiausiai susitiks finale.
Iškovoję paskutiniuosius sezono taškus kitą sykį sportininkai jau susitiks tik metinių apdovanojimų įteikimo ceremonijos šventėje.