Pernai tik per plauką nusileidęs „Ferrari“ atstovui Fernando Alonso, šiemet jaunasis čempionas triumfavo įtikinamai, surinkęs 43,4 proc. balsų. Antrąją vietą rinkimuose užėmė Jensonas Buttonas iš „McLaren“, kurį geriausiu įvardino 30,3 proc. balsavusiųjų. Pernai geriausiu pripažintas F. Alonso, tuo tarpu, surinko 25,6 proc..
Metų bolido nominacijoje be jokios konkurencijos geriausiu buvo išrinktas „Red Bull RB7“, kuriuo šiemet buvo pelnytos net 18 iš 19 „pole“ pozicijų.
„Scanpix“ nuotr./P.Di Resta |
Gavęs daugiau nei pusę balsų, metų naujoko titulą šiemet pelnė puikiai „Force India“ gretose debiutavęs buvęs DTM čempionas Paulas di Resta.
Didelio atgarsio rinkimuose sulaukė lietaus sujauktas Kanados GP etapas – vienos ilgiausių varžybų „Formulės-1“ istorijoje. Jos buvo pripažintos metų lenktynėmis, o J. Buttono iškovota įspūdinga pergalė, paskutiniame rate aplenkiant S. Vettelį, – metų pasirodymu.
Kiek netikėtai metų lenkimo kategorijoje pripažinimo sulaukė ne daugelyje panašių rinkimų triumfuojantis S. Vettelio lenkimas prieš F. Alonso Italijoje, o Michaelio Schumacherio („Mercedes“) dvigubas manevras prieš Kamui Kobayashi („Sauber“) ir Felipe Massa („Ferrari“), atliktas tose pačiose garsiosiose Kanados GP lenktynėse.
Metų avarijos nominacijoje Lietuvos „Formulės-1“ gerbėjai išskyrė įspūdingą autsaiderės HRT piloto Vitantonio Liuzzi skrydį Italijos GP lenktynių starte į pirmajame posūkyje važiavusių pilotų grupę. Laimei, šioje avarijoje sportininkų traumų buvo išvengta.
Lenktynes ženkliai paįvairinusios naujosios „Pirelli“ padangos buvo pripažintos metų naujove, o „Williams“ nuopolis į rikiuotės apačią – metų nusivylimu.
Pabaigai, metų įvykiu gerbėjai išrinko... dviejų peštukų – Lewiso Hamiltono („McLaren“) ir F. Massos – konfliktą, pažymėtą bent penkiais susidūrimais trasose bei užbaigtą apsikabinimu po paskutinių sezono lenktynių Brazilijoje.
F-1.LT metų geriausiųjų rinkimai, rengiami nuo 2003 m., buvo organizuojami jau aštuntąjį kartą.