Lietuvos „H2 Auto“ GSČ varžybose Druskininkuose durimis trinktelėjo Justinas Kvaraciejus

Praėjusį šeštadienį Druskininkų centre finišavo VI Lietuvos „H2 Auto“ greituminio slalomo čempionato etapas „Dzūkijos taurė 2018“. Sezono lyderiai dar kartą įrodė savo pranašumą, o absoliučiai greičiausias etapo sportininkas namo išsivežė net tris apdovanojimus. Trasoje, kuria vienai dienai tapo Gardino gatvės atkarpa, sportininkai įveikė daugiau nei 300 važiavimų seriją. Po trijų metų pertraukos, greituminio slalomo čempionato varžybas į Druskininkus sugrąžino komanda „Marimotors racing“. Žiūrovai varžybas stebėjo ne tik trasoje, bet ir tiesioginių vaizdo transliacijų metu portale 15min/Gazas.
 Druskininkų centre finišavo VI Lietuvos „H2 Auto“ greituminio slalomo čempionato etapas „Dzūkijos taurė 2018“.
Druskininkų centre finišavo VI Lietuvos „H2 Auto“ greituminio slalomo čempionato etapas „Dzūkijos taurė 2018“. / Organizatorių nuotr.

TAIP PAT SKAITYKITE: Transliacijos vaizdo įrašas

Klasėje „SGC 1“ jau ketvirtą pergalę pelnė ir labai tvirtai čempionate įsitvirtino Mindaugas Šimkevičius (#4 „Honda Civic“). Verta pastebėti, kad tokiu stabilumu pasigirti gali retas čempionato dalyvis. Nors ir turėjo teorinius šansus, tačiau jų neišnaudojo ir pozicijų čempionate po etapo Drusikininkuose nepagerino Gintaras Mikalauskas (#2 „Honda CRX“). Gintaras finišavo antroje vietoje nuo „SGC 1“ lyderio atslikęs bemaž 5 sekundėmis. Antrą vietą jis išsaugojo ir čempionate. Trečiu greičiausiu klasės sportininku Druskininkuose, tuo pačiu „CRX'u“ važiavęs, tapo antros vietos laimėtojo brolis – Nerijus Mikalauskas.

Po 5 važiavimų serijos tiesioginiame eteryje kalbintas vienvaldis „SGC 1“ lyderis M. Šimkevičius pabrėžė, jog Druskininkų trasa yra viena sudėtingiausių per sezoną, nors iš šalies žiūrint, ji nėra nei greičiausia, nei ilgiausia čempionate. „Darbo vairu čia tiek, kad po finišo skauda riešus. Keli posūkiai labai aštrūs, šalia kelio bortai, tad galvoti reikia iškart kelis ėjimus į priekį: kur stabdysiu, kur suksiu vairą, kur akceleruosiu. Nors vieną judesį padaręs neteisingai “pabučiuosi„ kelio bortą ir lenktynės bus baigtos. Be to, negalima pamiršti, kad tai ne lenktynių trasa, o paprasta gatvė, tad joje yra labai slidu. Nors asfaltas regis ir švarus, tačiau kai startuoji, pajunti kad automobilis bando slysti, nors greitis lyg ir ne tas, kad situacija būtų kritiška“, – po finišo pasakojo M. Šimkevičius.

„SGC 2“ automobilių įskaitoje labai sunkią pergalę pelnė klasės lyderis Igoris Aleksejevič (#6 „Ford Sierra“), kuris antroje vietoje likusį varžovą Diną Pakėną (#13 „Mazda MX5“) aplenkė net 14 sekundžių po 5 važiavimų serijos. Prieš startą apžiūrėdamas trasą I. Aleksejevič skaudžiai griuvo važiuodamas dviračiu, tad lenktyniavo su ištinusiais riešais ir stipriai sumušta koja. „Prieš kiekvieną startą šaldžiau riešus ir variau į trasą. Nors trasa ir neilga, tačiau ir pedalais, ir vairu čia dirbti reikėjo daug, tad ties kiekvienu finišu skausmas buvo nepakeliamas. Ačiū varžovams, kurie rado šaldymo priemonių bei padėjo kuo galėjo.“, – po finišo savo istorija dalijosi „SGC 2“ klasės nugalėtojas Druskininkuose. Trečia poziciją VI etape pelnė Tomas Kuzmarskas (#18 „Honda Civic“). Laimėti taškai jam turėtų padėti išsilaikyti ir antroje vietoje visame čempionate.

Mindaugas Kanapickas (#19 „Renault Clio“) prieš VI LGSČ etapą gynė trečią vietą sezone, tačiau iš varžybų jis pasitraukė jau po pirmojo važiavimo ir nepelnė nei vieno taško. Čempionato finiše tai lemti gali labai daug.

14 sportininkų startavo įskaitoje „SGC 3“. Šansus kovoti dėl čempiono vardo iškart susigadino Andrius Sinkevičius (#24 „BMW 323“). Sezono lyderis pirmo važiavimo metu padarė vadinamąjį „trasos nevykdymą“, t.y. – trasą pravažiavo ne pagal privalomą schemą ir buvo nubaustas didele laiko bauda. Kai kova trasoje dažniausiai vyksta dėl sekundžių dalių – papildomas 15 sek. krūvis šiam sportininkui buvo lemiamas. Kad ir kaip greitai vėliau važiavo Andrius – pavyti varžovus jis neturėjo jokių šansų. Į efektingą dvikovą dėl pirmos vietos klasėje įsivėlė Julius Povilauskas (#37 „BMW 325“) ir Gytis Stalerūnas (#30 „BMW 325“). 5 važiavimui pasibaigus pasveikinti galėjome J. Povilauską, kuris už pagrindinį varžovą buvo greitesnis vos viena sekunde. Savaime suprantama, jog G. Stalerūnas liko antras, trečią vietą pelnė Gintautas Karsokas (#26 „BMW 323“). Akivaizdu, kad lyderiai žaidė kitoje lygoje: trečią vietą nuo antros jau skyrė apie 13 sekundžių.

Galingiausių automobilių klasėje „SGC 4“ akys mirgėjo nuo sportininkų vairuojamos technikos įvairovės. Įvairiausių kartų „Subaru Impreza“, keli naujutėlaičiai „Ford Focus RS“, „Porsche 911“ ir kitas „sportinis gerumas“ byloja apie greituminio slalomo renesansą bei augantį susidomėjimą šia automobilių sporto šaka. Jau po pirmo važiavimo klasėje buvo akivaizdu, kad čia ragus surems greičiausi klasės „veniai“: čempionate pirmaujantis Justinas Kvaraciejus (#46 „Subaru Impreza“), antrą vietą sezone vežantis Audronis Gulbinas (#40 „Subaru Impreza“) ir trečias prieš VI etapą – Lukas Pečeliūnas (#50 „Subaru Impreza“). Kortas lyderiams dar pamaišė ir kiti labai greiti šiose varžybose startavę bei automobilių sporte puikiai žinomi lenktynininkai: Vytis Pauliukonis ir Kęstutis Bielevičius (#42 „Ford Focus RS“). Prieš tris metus, šioje trasoje Kęstutis buvo absoliučiai greičiausais, jam atiteko Druskininkų miesto savivaldybės mero R. Malinausko taurė.

Intrigą klasėje iškart sukūrė Vytis Pauliukonis (#51 „Subaru Impreza“) „įvežęs“ geriausią trasos laiką: 1:07.166 sekundės. Deja, tačiau čia jo pasirodymas ir baigėsi. Antro važiavimo metu subyrėjo greičių dėžė ir Vyčio automobilis liko be gyvybiškai svarbios, antros pavaros. Nors važiavimų seriją ir pravažiavo, tačiau su geru rezultatu etape iškart atsisveikino ir Audronis Gulbinas, mat jis su Vyčiu mainėsi tuo pačiu automobiliu.

Kai keli, labai greiti varžovai iš žaidimo pasitraukė – kiek lengviau galėjo atsipūsti klasės lyderis Justinas Kvaraciejus. Tačiau tai nereiškia, jog Justinas važiavo atsipalaidavęs. „Čia atvažiavau lenktyniauti, todėl ir važiuoti reikia taip, kad nebūtų gėda“, – sakė klasės lyderis, kurio „Subaru Impreza“ kiekvieno važiavimo metu tik greitėjo ir po 5 važiavimų sportininkas pelnė pirmą vietą klasėje. Antrą vietą „SGC 4“ įskaitoje pelnė Vytis Šliažas pilotuojantis „Porsche 911“. Sportininko tempas buvo tikrai neblogas: iki lyderio jam pritrūko nepilnų 5 sekundžių. Tikėtina, kad po šio etapo Vytis pakils į trečią „SGC 4“ vietą šių metų čempionate. Trečią vietą etape laimėjo Kęstutis Bielevičius vairavęs pasiutusiai greitą „Ford Focus RS“, kurį prie starto linijos pastatė organizatorių komanda „Marimotors racing“.

Laisvoje automoblių klasėje „OC“ intrigų liko ne itin nedaug, nors prie starto linijos ir rikiavosi 14 automobilių. Iniciatyvos ir vėl ėmėsi „SGC 4“ klasės kovą ką tik laimėjęs Justinas Kvaraciejus. Tiesa lengvo pasivažinėjimo jam nežadėjo Tomas Buškevičius (#74 „Honda Integra“). Tomas, prieš VI GSČ etapą čempionate buvo antras klasėje „OC“, tačiau sėkmė Druskininkuose nuo jo nusisuko. Gavęs kelias riebias laiko baudas sportininkas iš lenktynių tiesiog pasitraukė.

Trečią vietą klasėje „OC“ pelnė nedažnai pasirodantis, tačiau visada greitai važiuojantis Vidmantas Jankūnas (#72 „Mitsubishi Lancer“). Antrą vietą namo išsivežė Jonas Skrebūnas (#57 „Honda Civic“). Jono tempas buvo puikus: prieš klasės lyderį jis laimėjo net tris važiavimus, tačiau likusiuose dvejuose trūko kelių sekundės dalių, kurias susirinko nugalėtojas. Vos tik varžybų laikininkai, komanda finisas.lt paskelbė galutinį protokolą – dar kartą sveikinome Justiną Kvaraciejų, kuris pelnė antrą pirmos vietos taurę vienų lenktynių metu.

Kiekvienas startavęs Lietuvos VI „H2 Auto“ GSČ etape turėjo galimybę laimėti papildomą trofėjų: Druskininkų miesto savivaldybės mero, automobilių sporto meistro Ričardo Malinausko taurę. Ji buvo skirta absoliučiai greičiausiam sportininkui, tad jį paskelbti teisėjai galėjo tik po lenktynių finišo. Nenuostabu, kad dar kartą aidėjo Justino Kvaraciejaus pavardė. Geriausią laiką Justas parvežė po 5 važiavimų serijos klasėje „SGC 4“ (05:50.569). Beje toks pergalių lietus ir taurių derlius J. Kvaraciejui jau ne naujiena. Pirmame šių metų etape Alytuje jis taip pat laimėjo „SGC 4“, „OC“ kovą bei papildomą prizą už absoliučiai geriausią vieno rato laiką.

Lietuvos „H2Auto“ greituminio slalomo čempionatas artėja pabaigos link. Sezone teliko vienas etapas. Nors keliose automobilių klasėse viskas yra daug maž aišku, tačiau tik paskutinėms sezono lenktynėms pasibaigus galėsime sudėti visus sezono taškus.

Varžybų rezultatai.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
„ID Vilnius“ – Vilniaus miesto technologijų kompetencijų centro link
Reklama
Šviežia ir kokybiška mėsa: kaip „Lidl“ užtikrina jos šviežumą?
Reklama
Kaip efektyviai atsikratyti drėgmės namuose ir neleisti jai sugrįžti?
Reklama
Sodyba – saugus uostas neramiais laikais