Tuo tarpu Vilniuje debiutuosianti „Fiesta“ užsiliks Lietuvoje ilgesnį laiką. Ją vairuos kelmiškis Edvinas Rudaitis su Edvinu Pagirsku.
Vairuos dešimtokas
Automobilis buvo ruoštas čia, Lietuvoje. Iš naujo standartino „Fiesta“ automobilio į raliui pritaikytą ir atitinkantį R2 standartus jį perdarė Gediminas Celiešius su komanda.
Automobilį vairuos visai naujas veidas ralio padangėje – vos prieš trejus metus ralyje debiutavęs Edvinas Rudaitis. Vaikinui tik septyniolika, jis yra Kelmės „Aukuro“ vidurinės mokyklos dešimtokas. Edvinas pradėjo lenktyniauti būdamas vos devynerių. Iš pradžių – slalomai ir mėgėjiškos treko varžybos, tačiau netrukus viskas išaugo į kur kas didesnį projektą.
Po praėjusių metų „Saulės“ ralio E. Rudaitį ko gero likimas suvedė su patyrusiu šturmanu, jo bendravardžiu E. Pagirsku. Dviejų skirtingų kartų sportininkai greitai rado bendrą kalbą ir E. Pagirskas ėmė mokyti jaunuolį ralio meno.
Kelis ralius pravažiavę vos klibančiu „Žiguliuku“, pasitarę su treneriu Jonu Dereškevičium ir užsitikrinę rėmėjų paramą, sportininkai nutarė mokytis su nauja, modernia ir saugia technika.
Nauja „Fiesta R2“ – ne pigus, tačiau modernus automobilis
Už 35 tūkst. litų buvo nupirktas naujas standartinis „Ford Fiesta“ automobilis. Dar 100 tūkst. litų kainavo taip vadinamas „Ford Fiesta R2 kit“, t. y. papildomos dalys, leidžiančios perdaryti standartinį automobilį ir pritaikyti jį raliui.
Į šį rinkinį įeina saugos lankai, sekvencinė pavarų dėžė, kitokie amortizatoriai ir t. t.
Automobilio perdarymas kainavo dar 30 tūkst. litų, tad galų gale „Ford Fiesta R2“ kaina – apie 160 tūkst. litų. Tačiau už šią kainą du Edvinai galės važiuoti visus pasaulinius standartus atitinkančiu automobiliu, su kuriuo galima važiuoti kad ir pasaulio ralio čempionato etape.
Techninės „Ford Fiesta R2“ charakteristikos:
Bazinis modelis: „Ford Fiesta 1.6 Sport“
Variklis: 1598 cm3 darbinio tūrio, 4 cilindrų, DOHC, 16 vožtuvų
Galia: 170 AG, esant 7500 aps./min
Sukimo momentas: 182 Nm, esant 5700 aps./min
Transmisija: 5 laipsnių sekvencinė „Sadev“ pavarų dėžė, riboto slydimo diferencialas
Pakaba: reguliuojami „Reiger“ amortizatoriai, „Einbach“ spyruoklės
Stabdžiai: priekiniai – AP aušinami 285 mm (gruntui) arba 310 mm (asfaltui) diskai su 4 cilindriukais, galiniai – AP aušinami 280 mm su 1 cilindriuku, hidraulinis rankinis stabdys
Vairo mechanizmas: su elektriniu stiprintuvu
Ratlankiai: gruntui – OZ 6”x15”, asfaltui – OZ 6.5”x16”
Matmenys: ilgis – 3953 mm, plotis – 1722 mm, aukštis – 1481 mm, bazė – 2490 mm
Svoris: 1030 kg
Kaina: apie 160 000 Lt.