Paskutinį kartą žiedinėse lenktynėse toks dalyvių skaičius buvo fiksuojamas tik prieš trejus ir daugiau metų, kai gyvenimas visiems buvo gražus, jo kokybė tik kilo, niekas negalvojo apie virusus ar karus.
Šiemet atsinaujinęs „Ring Challenge“ kolektyvas su Ugne Rukšėnaite ir Gintautu Šutavičiumi priešakyje sugražino greičio, variklių garsų ir varžybinio jaudulio šventę į „Nemuno žiedą“. Puikūs atsiliepimai po jaukaus pirmojo etapo padrąsino benzingalvius išsitraukti savo sportinius automobilius iš garažų.
Į „Time Attack“ discipliną užsiregistravo 68 dalyviai. Į Lietuvos žiedinių lenktynių čempionato antrąjį etapą – 21-as sportininkas.
Daugiausia žiūrovų arčiau trasos atitvarų ir šalia 18 kv. m. ekrano techninio aptarnavimo juostoje sutraukė būtent du Lietuvos čempionato sprinto lenktynių važiavimai. Juose niekam jokių vilčių nepaliko R3000 klasės dalyvis Izidorius Paukštys su BMW E36. Nors pirmajame rate nuo jo gynėsi starte į priekį prasiveržęs Robertas Zauka su dyzeliniu BMW. Vis tik Izidorius trasoje buvo greitesnis, Robertas liko antras. Trečias R3000 klasėje – Gediminas Bilinskas.
GT klasės dalyvius kamavo techninės problemos. Karolio Blėdžio „Audi S4“ sugedo dar iki varžybų, Antano Bareikio „Subau“ degalus pradėjo leisti ne į variklį, o į orą. Po gero pirmo važiavimo, nepaisant dingusių stabdžių ir dėl to lėto tempo čia pergalę išplėšė Kastytis Volbekas su „Nissan GTR“, antroje vietoje – Ignas Jomantas su BMW, trečias – tik pirmąjį sprintą suvažiavęs Drew Holland su „Ginetta“.
R2000 klasėje be jokios konkurencijos didžiausią „Sonax“, „Liqui Moly“ ir „Fri.Tech.“ prizų kraitį už pergalę susikrovė Vilius Praninskas su „Honda Civic“, o R1600 klasėje ir šiemet niekas negalėjo pavyti Lauryno Simonavičiaus, taip pat su „Honda Civic“. BMW 2500 įskaitoje greičiausias buvo Domantas Varnys.
Įdomi detalė – šį kartą nugalėtojai laistėsi ne šampanu, o „Hermio“ mineraliniu vandeniu. Purslų užteko, ir sportininkams nereikėjo valyti kostiumų, be to, po paskutinių pergalės gurkšnių jie toliau galėjo sėsti prie vairo.
Ne ką mažesnė kova vyko ir „Time Attack“ sesijoje, ypač paskutiniojoje, kurioje ypač SEMI ir STC klasių dalyviai taip plėšėsi marškinius nuo krūtinės, kad trasos ribas žyminčios padangos į orą skraidė. Pavyzdžiui, STC3000 klasės nugalėtojas paaiškėjo tik paskutinėmis sekundėmis, kai Šarūnas Visockas 0,072 sek. skirtumu aplenkė Beną Čyvą. Abu važiavo BMW automobiliais. Šarūno laikas – 1:27.539.
STC3000+ klasėje vėlgi nepralenkiamas buvo „Porsche“ specialistas Vytas Bilinskas su 911 modeliu. Jo laikas – 1:23:139. STC2000 greičiausias Mantas Vrubliauskas su „Subaru BRZ“, STC1600 – Vėjūnas Toleikis su „Honda Civic“.
Modifikuotų automobilių SEMI3000 klasėje pergalę išplėšė Redanas Jankaitis su „Honda Integra“, 0.022 sekundės aplenkęs Arnoldą Pukį, kuris norėjo laimėti, tačiau anksčiau laiko jį pavedė technika. SEMI2000 įskaitoje greičiausias buvo po pertraukos į trasą grįžęs ir iš garažo išvakarėse „Toyota MR2“ išsitraukęs Julius Jurkša. SEMI1600 vėl niekas nepavijo Kristupo Šablinsko su „Honda Civic“.
„Ring Challenge“ renginyje save trasoje išbandyti galėjo ir žiūrovai. Šalia jos – „Red Bull“ atvežė „Formulės-1“ simuliatorių. O akims pripratus prie greičio šie galėjo sėsti į keleivio vietą pas profesionalus su pilnai sportui paruoštais automobiliais ir lėkti „Time Attack“ sesijas su jais.
Daugiausia keleivių pravežęs Laurynas Simonavičius fiksavo ir geriausius laikus PRO1600 klasėje. Trasą pravažiavęs per 1:22.717 jis pelnė pirmąją vietą. PRO2000 greičiausias buvo Vilius Praninskas, PRO3000 – Robertas Zauka, pralėkęs greičiausią dienos ratą – 1:18.081. GT klasėje greičiausias buvo Ignas Jomantas.
Šiemet tai buvo antrosios ir paskutinės „Ring Challenge“ varžybos. Lietuvos žiedinių lenktynių čempionato kova toliau keliasi į kaimyninių šalių trasas.