Puikiai startavę pirmąją maratono dieną, vis dėlto V.Žala ir P.Fiuza taip gerai nefinišavo. Sustoję vieną kartą jie pajudėti sugebėjo, tačiau antrąjį kartą gedimas įveikė juos.
Ilgą laiką apie ekipažą nebuvo jokių naujienų, tačiau tada juos dykumoje sutiko šiemet pats ralyje nedalyvaujantis Antanas Juknevičius.
A.Juknevičius sakė, kad preliminariai sugedo „Hunter“ pavarų dėžė. Todėl esą komanda laukia „Prodrive“ komandos sunkvežimio ir bus tempiami į bivaką, kur bandys remontuoti automobilį.
Kiek vėliau komandos feisbuke pasirodė ir paties Vaidoto Žalos vaizdo įrašas.
„Šiandien mūsų diena baigėsi subyrėjus greičių dėžei. Bandėme dar kovoti su garsais, iš pradžių pasipylė garsai, tada praradom antrą bėgį. Paskui liko tik pirmas, negalėjom net išjungt ir galų gale sustojom likus 25 km iki finišo“, – pasakojo lenktynininkas.
Komandos sunkvežimis toli, todėl ekipažas pasiruošė virvę ir tikisi, kad kuris nors sunkvežimis, nebesiekiantis aukšto rezultato, partemps juos iki finišo.
„Kitu atveju turbūt lauksim iki išnaktų čia“, – sakė Vaidotas.
Kiek vėliau komanda informavo, kad T5 sunkvežimis ekipažą tempia iki bivako. Ten Vaidas su Paulo lauks kito sunkvežimio, kuris atveš greičių dėžę.
Komanda pasidalino ir nuotraukomis iš sunkios vienuolikto etapo dienos pabaigos. Juos partempė sunkvežimis.
„Pirmąją maratono dieną reikalų užteko. Ačiū Vaidotui Paškevičiui ir Constra racing už gerus norus“, – rašė Vaidotas Žala.
Kiek anksčiau išplatintame pranešime Vaidotas Paškevičius teigė, kad jie matė trasoje sustojusį ir pagalbos laukiantį Vaidotą Žalą. „Constra Racing“ trijulė nedvejodama sustojo prie tautiečio, tačiau niekuo padėti negalėjo.
„Pamatę Vaidotą iškart sustojome ir pasiūlėme pagalbą nutempiant jį iki finišo. Tačiau pabandžius tą padaryti supratome, kad nesugebėsime, kadangi jiems dėl pavarų dėžės gedimo buvo užsikirtę ratai, automobilis neriedėjo.
Net ir turėdami pilną galingumą tempti per smėlį šitaip sugedusį „Hunterį“ nebūtume galėję. Ką jau kalbėti apie tai, kad važiuojame su puse akceleratoriaus“, – sakė Vaidotas Paškevičius.
Ketvirtadienį ekipažas startavo 20-oje vietoje tarp automobilių, demonstravo puikų greitį ir buvo pakilęs net į 5 vietą. Deja, bet tempo išlaikyti dėl gedimo nepavyko.
Trečiadienis ekipažui irgi nebuvo labai sėkminga diena.
„Vertėmės per kopą, o ten duobė tokia ir visas svoris ant vieno rato, lūžo ir viršutinė, ir apatinė šakės. Dar apkramtėm kapotą. Ir viskas.
Keisti reikia – apatinės šakės neturim, reikia laukti pagalbos sunkvežimio. Jie ten lėti, kol atvažiavo, laukėm gal tris valandas. Pasikeitėm. Finišas buvo ekstremaliausias. Finišavome be šviesų“, – grįžę jau tamsoje apie dienos nuotykius pasakojo Vaidotas.
Nuotykių turėjo ir Gintas Petrus, tačiau finišą jie pasiekė savarankiškai. Iki 200-ojo km viskas sekėsi: „O paskui prasidėjo nuotykiai. Vieną kartą pasikasėm, labai nedaug, bet paskui papuolėme į tokią vietą, kur reikėjo ilgai ilgai mašiną vaduoti.“
Vis dėlto ekipažas atvažiavo į bivaką ir tuo labai džiaugėsi.