Duetas pergalingai startavo pačiame pirmame Lietuvos 4x4 pravažumo lenktynių etape ir pirmąsias pozicijas išlaikė iki pat paskutiniojo, Tauragės, etapo, kuriame komandai koją kišo aibė techninių gedimų.
10 metų patirtį tokio žanro lenktynėse turintis V.Paškevičius teigė, kad paskutinės, Tauragės apylinkėse vykusio etapo lenktynės buvo pačios sudėtingiausios, kokiose tik yra buvęs.
Jau pirmame greičio ruože automobilis patyrė velnio tuzinui lygų gedimų skaičių. Tačiau tai nesutrukdė duetui finišuoti antroje vietoje.
Diržas vietoje amortizatoriaus
Po pirmojo važiavimo, kuris baigėsi penktadienio naktį, vos grįžusius sportininkus į finišą pasitiko komandos mechanikai, kuriems prasidėjo bemiegė naktis. Mechanikas Donatas Uždavinys kartu su kolegomis iš „N40“ ėmė lopyti automobilį, kuris po važiavimų buvo stipriai apgadintas.
Po nakties automobilis jau buvo paruoštas kovai, bet problemos ties tuo nesibaigė. Iš karto po starto, įveikus tik vieną trasos ruožą, dienas baigė visureigio pusašio šarnyras. Likus kelioms minutėms iki greičio ruožo finišo, komandos „N40“ lenktynininkai nusprendė įveikti dar vieną ratą, bet ir vėl nebuvo išvengta gedimų – išlūžo amortizatorius.
V.Paškevičius dar kartą įsitikino, kad jo komandos mechanikų fantazija beribė – šie greitai sulūžusį amortizatorių pakeitė eigą ribojančiu diržu, taip pat greitai ir operatyviai buvo įstatyta ir nauja spyruoklė.
Po siurprizų kupinos dienos rezultatu lenktynininkai buvo patenkinti – iškovota antra vieta. Šio rezultato užteko Vaidotui užlipti ant aukščiausio pjedestalo laiptelio – komanda tapo Lietuvos ir Latvijos 4x4 bei NEZ „North European Zone“ varžybų čempione.
Taip pat Vaidotas Paškevičius su šturmanu Dariumi Danusu tapo ir Lietuvos „Rally Raid“ čempionais.