„Manau, kad šiandien jis yra vienas stipriausių Dakaro lenktynininkų. Jis išlaikęs tą agresyvų WRC vairavimo stilių, visada kovoja iki galo. Jei jo šturmanas nedarys klaidų, esu tikras, kad jis gali vėl nugalėti. Carlosas, be abejonės, yra vienas geriausių Dakaro pilotų. Džiaugiuosi, kad galėsiu vėl su juo varžytis, nes jis jau ne toks jaunas, o jo kovinė dvasia yra tiesiog pavydėtina“, – pridūrė S.Loebas.
Žvelgdamas į artėjantį Dakarą, kuris prasidės po mažiau nei savaitės, S.Loebas pabrėžia, kad jis ir jo naujasis automobilis „BRX T1“ bus pagrindiniai C.Sainzo varžovai.
„Pagrindinis Sainzo varžovas būsiu aš, mano šturmanas ir mūsų automobilis. Jei Carlosas gali mums prilygti, aš būsiu laimingas. Tikiuosi, kad mes neturėsime bėdų bei stengsimės nedaryti klaidų naviguodami. Tikiuosi, kad smagiai kovosim“, – dėstė prancūzas.
Atsakomasis smūgis
Carlosas Sainzas atsakė mandagiai ir netgi nukreipė mintį į kitus konkurentus:
„Manau, kad pagrindinė kova vyks tarp „Toyota“ ir „Mini" komandų. Varžybose yra daug „Toyota“ markės automobilių ir tik du „Mini“ bagiai. Per du paskutinius Dakarus pastebėjome, kad privertėme „Toyota“ tobulėti. Kova su Nasseru Al-Attiyah bus sunki."
Čempiono titulą šiemet ginsiantis C.Sainzas startuos „X-raid“ bagiu. Antrąjį bagį vairuos 13 kartų Dakaro ralio laimėtojas Stephane'as Peterhanselis. Anot C.Sainzo, „Mini“ ir „Toyota“ yra tikrieji lenktynių favoritai automobilių kategorijoje. Taip pat pridūrė, kad patirties stoka bus pagrindinė kliūtis BRX komandai.
„Prodrive komanda pasamdė du aukščiausio lygio vairuotojus – Nani Romą ir Sebastieną Leobą. Jie turi didelę patirtį gaminant patikimus lenktyninius automobilius, kuriais galima laimėti lenktynes. Deja, labai sunku laimėti lenktynes iš pirmo karto, nors nesakau, kad tai neįmanoma. Kad ir kiek testų atliktumėte, lenktynių tempas ir netikėtumai yra pagrindiniai veiksniai lemiantys rezultatą“, – komentavo 2020 Dakaro ralio nugalėtojas Carlosas Sainzas.
Oficialus Dakaro lenktynių startas įvyks sausio 3 dieną. Dalyviai dieną prieš tai turės galimybę apšilti 11 kilometrų prologe. Organizatoriai sako, jog tai itin smagus greičio ruožas, kuriame bus sunku atsispirti norui smagiai pralėkti smėlingomis vietovėmis. Taip pat, tai turėtų būti puikus ir kupinas veiksmo reginys Dakaro žiūrovams.
Artėjančiame Dakaro ralyje dalyviai turės įveikti 7646 kilometrus Saudo Arabijos smėlynais, iš kurių greičio ruožai sudarys 4767 kilometrus, t. y. 330 km mažiau, nei praėjusiame Dakaro ralyje.
Apie projektą #iGo2Dakar
#iGo2Dakar – 2017 m. prasidėjęs projektas, kurio misija – kuo plačiau nušviesti populiariausią automobilių sporto renginį Lietuvoje Dakaro ralį ir nagrinėti visas gerbėjams įdomias temas. Filmuoti, fotografuoti ir rašyti ne tik tai, ką nori pasakyti lenktynininkai, bet ir šio sporto užkulisius, technikos subtilybes, parodyti nuostabų Saudo Arabijos kraštovaizdį bei nuoširdžius šios šalies žmones.