„Estams patiko šis mūsų projektas, tad pakvietė sudalyvaut Open klasėje, kaip vieną labiausiai akį traukiančių automobilių Pabaltyje. Estai taip pat labai stengiasi didinti Open klasės populiarumą, nes pas juos taip pat akivaizdžiai mažėja dalyvių skaičius. Šioje klasėje startuos 11 ekipažų, iš kurių tik 4 automobiliai bus varomi visais ratais. Tikėjomės, kad bus daugiau konkurentų, bet tai yra sportas ir važiuosime pakankamai greitai, bet, svarbiausia, protingai“, – teigia ekipažo šturmanas Mindaugas Varža.
Šis mūsų automobilis yra naujas kūrinys ir dar labai sunku pasakyti, koks yra kurio mazgo resursas.
Sportininkų teigimu, „Žemaitijos ralyje“ išlindę automobilio gedimai buvo pašalinti, o pasirodžiusios silpnos vietos buvo pergalvotos, siekiant išvengti pasikartojančių gedimų.
„Šis mūsų automobilis yra naujas kūrinys ir dar labai sunku pasakyti, koks yra kurio mazgo resursas. Žemaitijoje neatlaikė priekinis reduktorius, su kuriuo jau buvo nuvažiuota per 600 kilometrų, tad dabar įdėjom didesnį“, – aiškina M.Varža.
„auto24 Rally Estonia“ Open klasės sportininkai startuos 12-oje iš 16-os viso ralio greičio ruožų, o starto laikai numatomi iškart po ERC klasės dalyvių, tad lietuvių sportininkų laukia gana nemažos provėžos. Tačiau Lietuvoje ralio metu tie patys greičio ruožai neretai būna įveikiami po du sykius, tad Lietuvos sportininkams tai nebus itin svetimos sąlygos.
„Iš pradžių tikėjomės galbūt ir geresnės startinės pozicijos, tačiau pagal FIA reglamentą ralyje iš pradžių turi važiuoti ERC klasės ekipažai, o tik po jų leisti startuoti kitoms klasėms. Tačiau tikimės, kad ganėtinai tvirti Estijos žvyrkeliai ir turima patirtis provėžuotose trasose mums leis važiuoti gana aukštu tempu.
Taip, kelio dangos sąlygos nebus lygios lyginant su ERC klasės dalyvių sąlygomis, tačiau tikimės pasivaržyti su ERC ekipažais lyginant trasos įveikimo laikus. Jeigu bus nuotaika, manau, labai gėdos galgi neprisidarysim“, – juokauja šturmanas Mindaugas Varža.
Martyno Samsono ir Mindaugo Varžos ekipažas šiais metais daugiausiai koncentruojasi į Lietuvos ralio čempionato įskaitą, tačiau naujojo automobilio tobulinimo procesas reikalauja daugiau varžybinių kilometrų, todėl ralio sezono geografija prasiplečia.
Galiu tik užsiminti, kad jau turime užsakymų ir yra gaminami keli tokie automobiliai.
Juo labiau, kad šiuo metu yra vienintelis toks automobilis ir jį norima pademonstruoti kuo plačiau. Ekipažo nariai neslepia, kad po pirmųjų sėkmingų finišų susilaukė išties didelio susidomėjimo ir sportininkų, ir iš sirgalių, kurie trasoje labai laukia šio unikalaus automobilio.
„Galiu tik užsiminti, kad jau turime užsakymų ir yra gaminami keli tokie automobiliai, tačiau užsakovai ne Lietuvoje, nors interesantų yra ir Lietuvoje. Na o Estijos ralio labai laukiam ir norim pamatyt kuo daugiau ralio fanų. Manau, vaizdų, kaip visad, bus!” – į Estijos ralį atvykti kviečia M.Varža.
„auto24 Rally Estonia“ iš viso sudarys 16 greičio ruožų, bendras ralio ilgis sieks 766 kilometrus, iš kurių 210,73 kilometro sudarys greičio ruožai. Pirmasis greičio ruožas įvyks penktadienį, 9 greičio ruožai vyks šeštadienį ir 6 greičio ruožai sekmadienį. ERC klasėje varžysis 45 ekipažai, Open klasėje – 11, istorinių automobilių – 19 ekipažų.