Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

M.Varža apie išsprūdusią pergalę: „Pozityvių akimirkų vis tiek daugiau nei negatyvių“

„Aurum 1006km“ lenktynėse „Hyundai i30N TCR“ automobiliu šiemet startavusi „Hegelmann Transporte By Algirdai@nebankrutuok.lt“ komanda savo greičiu nustebino tiek žiūrovus, tiek varžovus. Deja, tačiau ekipai nepavyko debiuto pažymėti pergale. Nors automobilis funkcionavo idealiai, tačiau vėliau komandos triūsą nubraukė nedidelė smulkmena.
TOP 10 kvalifikacija
„Aurum 1006 km lenktynių” startas / Luko Balandžio / 15min nuotr.

Kalbos, kad „Hyundai i30N TCR“ Palangoje bus vienas greičiausių automobilių, nebuvo laužtos iš piršto. Kvalifikacijoje būtent ši TCR įskaitos komanda buvo vienintelė, kuri pateko į greičiausiųjų dešimtuką.

Pagrindinėse lenktynėse šeštadienį ekipos tempas taip pat džiugino, tačiau pagal komandos vadovo Mindaugo Varžos planą viskas klojosi ne iki galo gerai.

Ilgą laiką važiavusi ketvirtoje absoliučios įskaitos vietoje ir pirmoje pozicijoje savo klasėje, „Hegelmann Transporte By Algirdai@nebankrutuok.lt“ ekipa susidūrė su netikėtais nesklandumais.

Luko Balandžio / 15min nuotr./„Aurum 1006 km lenktynių” startas
Luko Balandžio / 15min nuotr./„Aurum 1006 km lenktynių” startas

„Gana ilgai važiavome ketvirti absoliučioje įskaitoje, turbūt pusę varžybų. Paskui keitėme stabdžių kaladėles. Tai buvo gal šiek tiek neplanuotas momentas. Kadangi automobilį gavome tik prieš savaitę, jo dar taip gerai nepažįstame. Kačerginėje irgi turėjome mažai testų, tai nežinojome, kaip jos dyla prie mūsų komandos narių rodomo tempo. Taip pat paskui pagalvojome, kad galėjome net ir storesnes kaladėles įdėti. Tačiau dėl šio niuanso varžybų nebūtume pralaimėję.

Varžyboms artėjant link pabaigos tyliai džiaugėmės, kad viskas vyksta gerai, tačiau tuo metu pamatėme, jog trasoje rieda ratas. Iš karto pagalvojau, kieno čia tas ratas? Sunku buvo įsivaizduoti, kad tai gali būti mūsų gamyklinio automobilio ratas. Ir tai buvo viską nulėmęs momentas, dėl kurio ir pralaimėjome varžybas. Tūkstančiu procentų priežasties dar nežinome, kodėl tas ratas nukrito, tačiau panašu, jog neatlaikė smeigės, vadinamosios „špilkos“. Galbūt tai buvo brokuota jų partija.

Andriaus Kulino nuotr./„Hegelmann Transporte by Algirdai@nebankrutuok.lt“ išlūžo ratas
Andriaus Kulino nuotr./„Hegelmann Transporte by Algirdai@nebankrutuok.lt“ išlūžo ratas

Mums apie tai pirmas ženklas jau buvo, nes po pirmos treniruotės keitėme ratus ir pastebėjome, kad viena ar dvi smeigės nusisuko. Tai sportiniams automobiliams labai retai atsitinka. Ypač, kai automobilis naujas. Mes ekspresu iš „Hyundai Motorsport“ užsakėme ir dar penktadienį gavome papildomą komplektą smeigių, pakeitėme tas nusisukusias.

Tikrai turime įtarimą, kad tai galėjo būti brokuota serija. Net jei trinktelėjo Kevinas Abbringas per treniruotes ratu į kokį bortelį, tai tikrai ta smeigė negalėjo būti pažeista. Juk tokios pačios naudojamos ir R5 ralio automobiliuose, o ten nuolat ratais daužomi akmenys, bortai, išlekiama iš trasos ir tos smeigės kuo puikiausiai atlaiko. Jos gal tik kas sezoną keičiamos. O šįkart neatlaikė vienerių žiedinių varžybų, kur tikrai nėra nuolatinio daužymo ratais į objektus“, – įvykio aplinkybėmis dalijosi Mindaugas Varža.

Tomo Markelevičiaus / 15min nuotr./Mindaugas Varža
Tomo Markelevičiaus / 15min nuotr./Mindaugas Varža

Tačiau Mindaugas Varža tikina, kad ši nesėkmė komandą tik dar labiau sustiprins, o apie jų rodytą tempą Palangoje automobilių sporto bendruomenė kalbės dar ilgai.

Komandos vadovas tikina, kad ekipa šią smeigių problemą tikrai išspręs ir jau netrukus startuos dar vieneriose ištvermės lenktynėse.

„Kaip sakoma, greitis buvo, o sėkmės pritrūko. Tačiau su šia mašina yra planas dvejiems metams. Jau rugpjūčio 10-ą dieną važiuosime šešių valandų lenktynėse. „Špilkos“ ir stabdžių kaladėlės jau ištestuotos, todėl tikėkimės, kad daugiau tokių staigmenų nebebus.

Patys „Hyundai Motorsport“ atstovai irgi sekė tą mūsų progresą, jautėme palaikymą iš jų pusės. Dabar jie gal šiek tiek jaučia kaltę, tai klausia, ar reikės pagalbos kitose varžybose, žadėjo nemokamai atsiųsti inžinierių, kad įsitikintų, ar tikrai viskas gerai. Taigi pozityvių akimirkų daugiau negu negatyvių. O autosporte tokie dalykai atsitinka, todėl turi visada būti stiprus morališkai“, – pasakojo Mindaugas Varža.

Tomo Markelevičiaus / 15min nuotr./Treniruočių akimirka
Tomo Markelevičiaus / 15min nuotr./Treniruočių akimirka

Komandos vadovas Mindaugas Varža pasidžiaugė, kad tiek Kevinas Abbringas, tiek pilotai lietuviai Deividas Jocius, Egidijus Valeiša ir Mindaugas Liatukas atrado savo tempą Palangoje.

Anot stratego, kiekvienas ekipos narys dar tikrai pagreitės, mat „Hyundai i30N TCR“ darbo kabinetu šiems sportininkams bus gerokai dažniau nei kartą per metus.

Tomo Markelevičiaus / 15min nuotr./Treniruočių akimirka
Tomo Markelevičiaus / 15min nuotr./Treniruočių akimirka

„Manau, kad kiekvieno vairuotojo tempas buvo geras. Kevinas galbūt šiek tiek aukštesnį tempą demonstravo, tačiau jis yra tas žmogus, kuris iš lenktynių valgo duoną.

Jei visi kiti komandos nariai žiede važiuotų ištisus metus, manau, kad tikrai tempas būtų toks pat kaip Kevino. Todėl nenuvertinu nė vieno komandos nario, nes ir mūsų lietuvių vairuotojų rato įveikimo laikai buvo geresni nei kitų TCR automobilių.

Tai reiškia, kad tempas aukštas ir įrodo, jog automobilio pasirinkimas yra tikrai teisingas. Automobilis konkurencingas ir greičio tikrai pakako. Kai rato įveikimo laikas vos puse sekundės prastesnis už trečioje vietoje važiavusio „Porsche“, tai jau šį tą reiškia“, – sakė Mindaugas Varža.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
„ID Vilnius“ – Vilniaus miesto technologijų kompetencijų centro link
Reklama
Šviežia ir kokybiška mėsa: kaip „Lidl“ užtikrina jos šviežumą?
Reklama
Kaip efektyviai atsikratyti drėgmės namuose ir neleisti jai sugrįžti?
Reklama
Sodyba – saugus uostas neramiais laikais