Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

M.Verstappenas: dabartinis saugos automobilis „Aston Martin“ važiuoja vėžlio greičiu

„Red Bull“ lenktynininkas Maxas Verstappenas paragino F-1 organizatorius rasti būdą kaip paspartinti „vėžlį“ „Aston Martin Vantage“ saugos automobilį, nes lenktynininkams Australijos etape, anot jo, buvo sunku išlaikyti padangų temperatūrą.
Formulės 1 lenktynės Melburne
Formulės 1 lenktynės Melburne / Imago / Scanpix nuotr.

Šių metų F-1 sezone saugos automobilio funkcijai atlikti pasirinkti du modeliai – „Aston Martin Vantage“ ir „Mercedes AMG GT Black Series“. Jei pirmuosiuose dviejuose etapuose trasoje pasirodė „Mercedes“, tai šįkart organizatoriai nusprendė pademonstruoti „Aston Martin“. Ir po finišo sulaukė kritikos dėl neva per mažo pastarojo greičio.

„Aston Martin“ saugos automobilis, kurį vairavo buvęs DTM lenktynininkas Berndas Maylanderis, per sekmadienio 58 ratų lenktynes ​​pasirodė du kartus – po Carloso Sainzo pasitraukimo ir Sebastiano Vettelio avarijos.

„Red Bull“ pilotas Maxas Verstappenas, kuris abu sykius saugos automobilio fazėje atsidūrė už lyderio Charleso Leclerco su „Ferrari“ pareiškė, kad „Aston“ trasoje buvo tarsi vėžlys, kuris neleido vairuotojams pradėti lenktynių fazės su pakankamai karštomis „Pirelli“ padangomis.

„Važiuoti tiesiojoje 140 km/val. greičiu, kai toje atkarpoje nėra jokių sustojusių bolidų, yra nesuprantama. Kodėl mes turėjome taip lėtai važiuoti? Reikia šitai ištirti. „Mercedes“ saugos automobilis turi geresnį aero paketą ir tikrai yra greitesnis. Mūsų padangos važiuojant už „Aston Martin“ atvėsta“, – sakė Maxas Verstappenas.

Su oponentu sutiko ir lenktynes laimėjęs „Ferrari“ pilotas Charlesas Leclercas. Tačiau jis patvirtino, kad lenktynių metu per radijo ryšį nenorėjo skųstis komandai, kadangi pamatė, kaip sunkiai stengėsi „Aston Martin“ saugos automobilio pilotas Berndas Maylanderis, bandydamas važiuoti maksimaliai greitai.

Analogišką poziciją dėl saugos automobilio tempo išreiškė ir trečiosios vietos laimėtojas George`as Russelas. Jo teigimu, „Mercedes“ saugos automobilis už „Aston Martin“ greitesnis penkiomis sekundėmis per vieną ratą.

„Aston Martin Vantage“ aprūpintas keturių litrų V8 varikliu su dviem turbinomis ir išvysto 528 arklio galias. Tuo metu naujasis „Mercedes AMG GT Black Series“ generuoja net 730 arklio galių ir pasižymi geresnėmis aerodinaminėmis savybėmis.

Sulaukę kritikos dėl praėjusiose lenktynėse naudoto saugos automobilio greičio F-1 organizatoriai kol kas savo pozicijos nepaviešino.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Televiziniai „Oskarai“ – išdalinti, o šiuos „Emmy“ laimėtojus galite pamatyti per TELIA PLAY
Progimnazijos direktorė D. Mažvylienė: darbas su ypatingais vaikais yra atradimai mums visiems
Reklama
Kodėl namui šildyti renkasi šilumos siurblį oras–vanduo: specialisto atsakymas