Malonus netikėtumas: Italijos prezidentas ordinais apdovanojo Lietuvos automanus

Ketvirtadienį Italijos ambasadą Vilniuje apsupo automobiliai „Alfa Romeo“ ir „Lancia“. Čia susirinko šių automobilių gerbėjai, atvykę susitikti su kadenciją Lietuvoje baigiančiu ambasadoriumi Stefano Taliani de Marchio.

Daugeliui netikėta staigmena – Italijos ambasadorius Lietuvoje, J.E. Stefano Taliani de Marchio prezidentui Sergio Mattarellai pasiūlė apdovanoti Lietuvos „Alfa Romeo“ ir „Lancia“ klubų vadovus Rimvydą Agurkį ir Rimantą Stapulionį Italijos žvaigždės ordinais.

Žilvino Pekarsko / 15min nuotr./Apdovanojimas Italijos ambasadoje Vilniuje
Žilvino Pekarsko / 15min nuotr./Apdovanojimas Italijos ambasadoje Vilniuje

„Lancia“ klubas su Italijos ambasada draugavo jau daugelį metų, o „Alfa Romeo“ klubas su ambasadoriumi susipažino tik prieš metus. Bet užtat kaip efektingai.

Pernai „Eneos 1006 km“ Palangos lenktynėse autosporto gerbėjas, buvęs lenktynininkas ambasadorius Stefano Taliani de Marchio lenktyniniu „Alfa Romeo“ pats apvažiavo visą ratą. Taigi drąsiai galima teigti, kad jo gyslomis, panašiai kaip ir „Alfa Romeo“ bei „Lancia“ klubo narių, pulsuoja ne tik kraujas, bet ir benzinas.

Natūralu, kad matydamas, jog Italijos automobilių gamintojams ir kultūrai Lietuvos autosporte atstovauja R.Agurkio ir R.Stapulionio kompanijos, ambasadorius tokį entuziazmą nusprendė įprasminti paskelbdamas juos Italijos žvaigždės ordino kavalieriaus titulais.

Žilvino Pekarsko / 15min nuotr./Apdovanojimas Italijos ambasadoje Vilniuje
Žilvino Pekarsko / 15min nuotr./Apdovanojimas Italijos ambasadoje Vilniuje

Tiesa, pagal taisykles šiais ordinais negali būti apdovanojamos organizacijos. Todėl Rimvydas Agurkis apgailestavo, kad apdovanojimą gavo būtent jis, nors jo nusipelnė didelis žmonių būrys – „Alfa Romeo“ lenktynių komandos mechanikai, vadybininkai – ištisos šeimos.

Priminsime, kad „Alfa Romeo“ komanda 2008 m. yra laimėjusi konkurencingas „4 valandų“ lenktynes Kačerginėje, „Nemuno žiede“, kuriose dalyvavo rekordinis dalyvių skaičius – 37. Taip pat 1000 km lenktynėse Palangoje 2009 m. tapo savo klasės nugalėtojais. „Alfa Romeo“ klubas taip pat garsėja ir savo visuomenine veikla, organizuoja klubo „Alfa turus“ po istorines Lietuvos vietas. Pavyzdžiui, šių metų sezono atidarymas vyks šiais metais, balandžio 23 d. istorinėje sostinėje Kernavėje.

Beje, „Alfa Romeo“ emblemoje yra lietuviškų motyvų – Lietuvos kunigaikštienės Bonos Sforzos d’Aragonos (Žygimanto Augusto motinos) šeimos herbo fragmentai.

Žilvino Pekarsko / 15min nuotr./Apdovanojimas Italijos ambasadoje Vilniuje
Žilvino Pekarsko / 15min nuotr./Apdovanojimas Italijos ambasadoje Vilniuje

R.Stapulionis apdovanotas už panašius nuopelnus. Jis rengia itališkų automobilių suvažiavimus, taip pat aktyviai prisideda organizuojant Palangos „1006 km lenktynes“, „Hankook Baltic 1000 km“ fiestą.

Atsidėkodamas ambasadoriui už rodomą dėmesį, „Lancia“ klubo vadovas padovanojo specialią emblemą, simbolizuojančią Lietuvos ir Italijos automobilinius ryšius bei „Lancia“ vėliavą, kuria pasiūlė papuošti diplomatinį automobilį.

Ambasadorius žadėjo ir šiais metais apsilankyti „Eneos 1006 km“ lenktynėse ir palaikyti „Alfa Romeo“ komandą. Jis dar nežino, kurioje šalyje reziduos ateityje, tačiau, kur bebūtų, visuomet lauks atvykstančių Lietuvos itališkų automobilių gerbėjų.

Į renginį atvyko ir Lietuvos autosporto ambasadoriumi vadinamas Benediktas Vanagas. Tiesa, renginio dalyviai tikėjosi, kad Benediktas atlėks kultiniu raliniu „Lancia Delta Integrale“. Vis dėlto jis pasirinko kito Italijos gamintojo automobilį – atvairavo mėlyną „Ferrari“.

VIDEO: Italijos ambasadorius ordinais apdovanojo Lietuvos „Alfa Romeo“ ir „Lancia“ klubų vadovus

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis