Ketvirtadienio vakarą pristatę naują automobilio dizainą jie oficialiai pradėjo naują sezoną ir paskelbė apie jo planus.
Keli sportininkai, prie vieno automobilio vairo siekiantys bendro tikslo ilgų nuotolių lenktynėse – įprasta praktika. Tačiau Manto Matukaičio ir Dano Azikejev atvejis visai kitoks. Praėjusių metų pabaigoje Mantas Danui pardavė pusę „Lamborghini Huracan ST EVO“ automobilio, ir jie tapo bendrasavininkiais, kurie vienu automobiliu atstovaus savo komandas. Mantas – „Ignera & Bio Circle by Dynami:t“, o Danas – „DiStyle Racing Team“. Ketvirtadienio vakarą šalia „DiStyle“ salono „Domus Galerijoje“, Vilniuje, sportininkai pristatė naują dizainą ir sezono planus.
Pamoka - nesusirašinėti
Lenktynininkai pasidalinę „Lamborghini“ pasidalino ir teisėmis, pareigomis, bei atsakomybėmis pasirašę džentelmenų kodeksą. Tačiau dabar jau juokėsi, kad ginčų neišvengė nė nepradėję važiuoti. Pirmasis kilo dėl dizaino. Mantas Matukaitis ne pirmus metus lenktyniavo juodos spalvos automobiliu, o Kirgiziškas šaknis turintis Danas – raudonu.
„Abu su Danu esame individualistai, įpratę turėti savo ūkį, tai šis sezonas yra pirmasis, kai reikia dalintis ne tik automobiliu, bet ir kitais sprendimais. Nors turime susirašę Džentelmenų kodeksą, kuris apima, ką darysim, jeigu kas nors atsitiks, vis vien turėjome diskusijų dėl vizualinio išpildymo. Smagu tai, kad iškilę klausimai buvo išspręsti, tačiau išmokome pamoką nespręsti diskusijų susirašinėjant, ir dabar gyvai susitinkame kiekvieną trečiadienį“, – kalbėjo M. Matukaitis, pajuokavęs, kad žinute pasiųsti kolegą per daug paprasta.
Pasidabino išskirtine spalva
Galiausiai vyrai sutiko dėl visiškai naujo automobilio apipavidalinimo. Lenktyniniam „Huracan“ modeliui buvo parinkta visai nesenai klijuojamų plėvelių paletėje atsiradusi „Army Green“ spalva. Lietuvoje tai pirmasis automobilis, pasidabinęs tokiu atspalviu, kuris simbolizuoja kovinę komandos dvasią.
„Šiandien pagaliau pajutau, kad tikrai turiu lenktyninį „Lamborghini“. Iki tol tai buvo kažkoks tolimas, brangus pirkinys, kai daugiau teko kažką organizuoti, nei juo džiaugtis. Šiandien pagaliau pajaučiau, kad aš šiuo automobiliu pradedu savo lenktynių sezoną“, – džiaugėsi D. Azikejev.
Dalyvaus ilgų nuotolių lenktynėse
„Ignera & Bio Circle by Dynami:t“ ir „Azikejev Racing Team“ komandų atstovai šiemet, kaip ir ankstesniais metais fokusuosis į „Aurum 1006 km“ lenktynes Palangoje, taip pat dalyvaus Baltijos šalių ilgų nuotolių varžybose.
„Jau dabar pradedame formuoti komandą 1006 km lenktynėms. Suprantame, kad dalyvių ten bus tiršta, ir sunku kovoti, ypač GT klasėje, kurioje technikos lygis labai aukštas. Tačiau tikrai turėsime progos susicementuoti Estijoje“, – sakė Mantas Matukaitis.
Nors abu vyrai kasdien treniruojasi simuliatoriumi, pirmą kartą prie vairo sės balandžio pabaigoje, pirmosiose treniruotėse Pernu, Estijoje esančiame „Porsche ring“ žiede. Ten – pati moderniausia ir saugiausia trasa Baltijos šalyse, tinkama itin greitam „Lamborghini“. Kačerginės „Nemuno žiedas“ tokį automobilį sulaužytų. Pirmąjį gegužės savaitgalį – pirmasis Baltijos šalių žiedinių lenktynių čempionato etapas toje pat Parnu trasoje, kur jie lenktyniaus ilgų nuotolių varžybose. Jie taip pat kelia tikslą sudalyvauti ir „Parnu Summer Race“ rugpjūtį, bei planuoja išvažiuoti pasižvalgyti į Vakarų Europą.
Danas ruošiasi baseine
Lenktyninio automobilio bendrasavininkiai orientuojasi į ilgų nuotolių lenktynes. Dėl to Danui tenka stipriai ruoštis.
„Turėjau problemų su vestibiuliariniu aparatu. Išsityriau jį, viskas tvarkoje, tik jo jautrumo lygis žemas, dėl to jį reikia treniruoti. Tai šiuo metu treniruoju jį plaukiodamas, darydamas įvairus pratimus, pirksiu virtualios realybės akinius prie savo simuliatoriaus. Žinau, kad iš pradžių pykins, bet geriau namuose, nei trasoje“, – su papildomais iššūkiais supažindino Danas.