Maratono diena reiškia tai, kad lenktynės Ladogos ežero bekelėje trunka parą. Greičio ruožą, kurį visiems reikia įveikti, čia sudaro trys atskiri ruožai. Visiems jiems įveikti skirtos 24 valandos.
Finišavus viename iš trijų greičio ruožų, nuvažiavimui iki kito ir startui jame kiekvienam dalyviui duodamos dvi valandos. Per šį laiką reikia suspėti ir suremontuoti automobilį, jei šiame kas nors sugenda. Pernai, pastebi komandą lydintis operatorius ir žurnalistas Aidas Bubinas, tiems patiems veiksmams buvo skiriama pora valandų.
„Akivaizdu, kad organizatoriai sumažino laiką tam, kad ši diena būtų kuo negailestingesnė technikai“, – pastebėjo jis.
Stoti remontui teko ne kartą
Niekuo nuostabaus, kad „4x4 Pasvalys racing team“ pernelyg maratoniniu greičio ruožu nesidžiaugė. Ypač sėkmės trūko Vaido Paškevičiaus ir Arūno Matuolio komandai.
Pastariesiems teko ne kartą vidury trasos stoti automobilio remontui. Visureigiui lūžo galinė traukė, išsinėrė kardanas, subyrėjo diferencialas, buvo visa aibė ir smulkesnių gedimų, kuriuos teko arba tvarkytis patiems, arba avariniu režimu judėti serviso zonos link.
Ekipažas prarado daugybę laiko ir, tikėtina, smuktelėjo per vieną poziciją klasės įskaitoje: iš trečiosios, į ketvirtąją vietą.
Kitam komandos ekipažui – Tomui Gužauskui ir Gyčiui Gaspariūnui – maratono diena buvo kiek lengvesnė. Tikėtina, kad po trijų greičio ruožų ir daugybės valandų lenktynių jiems pavyko išsaugoti trečiąją vietą klasėje.
Stabiliai važiuoja ir PROTO klasėje pirmaujantis Nerijus Gurklys. Panašu, jog šiam pavyko išlaikyti lyderio poziciją.
Pasibaigus maratono dienai, visi varžybų dalyviai galės akimirką atsikvėpti ir pervažiuos į kitą varžybų stovyklą. Prieš akis jiems – dar dvi įtemptos varžybų dienos.