Marijampolės autokroso trasoje sekmadienį surengtos ketvirtosios šį sezoną „Weekend Grand Race“ varžybos buvo išties išskirtinės. Pirmiausia pačius organizatorius maloniai nudžiugino susirinkusių komandų skaičius. Kadangi varžyboms užsiregistravo net 36 ekipos, visą jų sąrašą po laisvųjų treniruočių teko dalinti net į tris dalis.
Kitas dalykas, įnešęs papildomos intrigos, buvo oro sąlygos. Nors sinoptikai neprognozavo gausaus lietaus, tačiau pirmoje dienos dalyje dangus prakiuro. Tai labai greitai priminė, kad Marijampolės autokroso trasa per lietų yra beprotiškai slidi ir klampi, todėl komandos turėjo adaptuotis prie pasikeitusių varžybų sąlygų. Visgi lietus virš trasos ilgai neužsibuvo ir galiausiai trasos danga vėl tapo idealaus drėgnumo. Dalyviai čia turėjo pakankamai gerą sukibimą ir jokių dulkių.
Po laisvųjų treniruočių visos į tris grupes paskirstytos komandos turėjo įveikti kvalifikacinius važiavimus. Kiekvienam iš trijų ekipos vairuotojų reikėjo per penkiolika minučių trunkančią sesiją pademonstruoti kuo geresni rato įveikimo laiką.
Pirmosios kaip visuomet važiavimus pradėjo damos, nes viena iš esminių „Weekend Grand Race“ taisyklių yra ta, kad iš trijų vairuotojų viena privalo būti moteris. Kvalifikaciniuose važiavimuose komandos varžėsi ne tik dėl starto pozicijų finaliniam važiavimui, bet ir dėl apdovanojimų abiejose automobilių klasėse – iki 1,8 litro varikliais ir virš šios normos.
Kadangi dalyvių skaičius buvo išties gausus, čia prireikė ir paguodos finalo. Į jį keliavo visos ekipos, likusios už brūkšnio nuo 22-osios vietos. Jos čia kovojo dėl dviejų kelialapių į pagrindinį finalą. Po paguodos finalo starto takelyje išsidėstė 24-ių automobilių rikiuotė. Vos tik baigėsi formavimo ratas, trasoje prasidėjo 55 ratus trukusi kova. Pirmosios ją vėl pradėjo moterys, kurioms buvo privaloma trasoje važiuoti mažiausiai 15 ratų.
Finalas buvo išties permainingas ir dramatiškas. Jame netrūko susidūrimų ir incidentų, vienas automobilis netgi degė. Finale į priekį išsiveržė ir maždaug pusę distancijos lyderiavo komanda „Petro metalai“, tačiau vėliau jų „Mazda“ trasoje sustojo ir lyderių vaidmenį perėmė pertrauką šioje varžybų serijoje padariusi, bet ketvirtame etape vėl pasirodžiusi ekipa „ATV Fanai“.
Tačiau jiems laimėti irgi nebuvo lemta. Likus kiek mažiau nei dešimt ratų iki finišo nuo ratlankio nusimontavo jų „Ford Puma“ priekinė padanga. Komandai priimti sprendimą reikėjo greitai – bandyti likusius ratus važiuoti tuščia padanga ar stoti ją keisti. Visgi ekipa nusprendė padangą keisti ir į rikiuotę grįžo ketvirtoje vietoje. Per likusį laiką jiems į prizininkų gretas sugrįžti nepavyko ir „ATV Fanai“ liko ketvirti.
Jų nesėkme pasinaudojo ir po padangos keitimo į pirmąją vietą pakilo komanda „4x4 Kalvarija“. Jie viso finalo metu stabiliai kilo pozicijomis ir galiausiai žengė ant pirmosios vietos podiumo į viršų keldami išties išskirtinį pirmosios vietos trofėjų – „Skaldeka“ kompanijos iš akmens pagamintą pirmosios vietos apdovanojimą. Analogiški apdovanojimai bei kitos dovanos įteiktos antrąją vietą finale užėmusiai komandai „Premo“. Be to, šios komandos nariai Kazys Venckus ir Gabrielė Mačiokaitė iškovojo greičiausio vyro ir greičiausios damos nominacijas už kvalifikacijose parodytus rezultatus. Trečiąją vietą finale užėmė ekipa „Giliai ir greitai“.
Pagal kvalifikacijos rezultatus klasėje iki 1,8 litro varikliais nugalėtojais tapo komanda „e4racing“. Jie už savęs paliko „ATV Fanai“ ekipą ir trečioje vietoje įsitvirtinusią komandą „Skardinė Bomba“. Būtent pastarųjų automobilis vėliau finale užsidegė, tačiau ugnis buvo suvaldyta laiku ir gaisras neišplito.
Klasėje virš 1,8 litro nugalėtojais tapo „Premo“ komanda. „Remapas“ ekipa čia pademonstravo antrą rezultatą, o „Petro metalai“ buvo pakviesti ant trečiojo prizininkų pakylos laiptelio.
Taip pat buvo įsteigta ir sportiškiausio automobilio nominacija. Ją iš organizatorių pateiktų kandidatų rinko „Weekend Grand Race“ „Facebook“ sėkėjai. Daugiausiai simpatijų sulaukė ir šią nominaciją iškovojo „Ivanule Racing“ komanda. Nors jų pasirodymas varžybose buvo trumpas ir nutrūko dėl techninių problemų, toks apdovanojimas tapo puikia paguoda.