Markas Webberis, atstovaujantis „Red Bull“, išsakė savo nuomonę apie septyniskart F–1 čempiono bandymuose pademonstruotą greitį: „Tai greičiausiai buvo nedidelis šou Vokietijai. Itin minkštos padangos leidžia daug greičiau važiuoti, tačiau jos pradeda smarkiai dėvėtis jau po vieno rato.“
Pats M.Schumacheris neigė, kad bandymų metu užfiksuotas geras rezultatas pasiektas automobilio bake esant mažai degalų ir kad skirtas sunerimusiems „Mercedes“ ekipos gerbėjams nuraminti: „Aš važiavau 10 ratų seriją, todėl nežinau, ar galite tvirtinti, kad mūsų bolide buvo mažai degalų. Taip pat tiesa yra ta, kad mes ne vieninteliai, kurie bandė itin minkštas padangas.“
Kai kurių pilotų teigimu, pradėjus naudoti „Pirelli“ padangas, pasidarė daug sunkiau nuspėti tikrą varžovų greitį bei automobilių pajėgumą. Sekmadienį „Lotus Renault“ techniką bandęs Bruno Senna mano, kad skirtumas tarp itin minkštų ir kietesnių padangų yra nuo 1,5 iki 1,7 sekundės.
Kita „Formulės-1“ bandymų sesija vasario 18–21 dienomis vyks Barselonos trasoje, Ispanijoje.