Australui pavyko išvengti nemalonaus incidento, tačiau sportininkas pareiškė, jog avarijoje sudalyvavusiems lenktynininkams pasisekė, kad nei vienas iš jų rimtai nesusižeidė.
„Belgijos GP metu pamatėme baisią avariją. Šis įvykis vėl atgaivino diskusijas apie saugumą „Formulėje-1“. FIA atlieka įvairius bandymus siekdama dar labiau apsaugoti sportininkų galvas. Panašu, jog artimiausioje ateityje galime ant bolidų priekinės dalies išvysti kažką panašaus į saugos lankus“, – kalbėjo „Red Bull“ pilotas.
„Galvos apsauga – prieštaringa tema. Atviri ratai, atviras kokpitas bei lenktyniavimas yra tai, kuo daugelis iš mūsų sportininkų mėgaujasi. Tai geriausi bolidai pasaulyje, reikalaujantys neįtikėtino tikslumo. Nenorime viso to prarasti, tad turime priimti tinkamus sprendimus.“
„Sportui tai didelis žingsnis. Kai kurie žmonės sako, jog bolidai atrodys baisiai, tačiau turime judėti geresnio saugumo link. Svarbiausia yra apsispręsti nuo ko norime apsisaugoti.“
Galbūt mums reiktų uždengti ratus, tačiau palikti kokpitą atvirą?
„Grosjeano incidentas Belgijoje panašus į avariją, kurioje 2007 m. Australijoje sudalyvavo Coulthardas ir Wurzas. Vienas į orą pakilęs bolidas tiesiog peršoko per kitą. Panašiai nutiko ir man 2010 m. Valensijoje.“
„Galbūt mums reiktų uždengti ratus, tačiau palikti kokpitą atvirą? O gal derėtų daryti atvirkščiai? Reikia imtis priemonių prieš bolidų kilimą į orą. Daugelyje avarijų mums pasiseka, tačiau neturėtume pamiršti, jog sėkmė vieną dieną baigiasi.“
M. Webebris taip pat mano, jog tarptautinė automobilių federacija (FIA) turėtų griežčiau žiūrėti į jaunųjų pilotų vairavimą žemesnio lygio serijose.
„Per pastaruosius dešimt metų agresija trasoje padidėjo. Taip nutiko todėl, jog dauguma pilotų, sukėlusių avarijas, žino, jog greičiausias išsisuks nuo bausmių. Galime būti agresyvūs, tačiau elgtis turime saugiai.“
„Esu ne kartą sakęs, jog atėjimas į F-1, tai ne mokyklos pabaigimas. Dauguma jaunuolių trasoje elgiasi gana gerai. Tačiau Maldonado ir Grosjeanas šiemet jau sudalyvavo ne viename incidente.“
„Pradėjus naudoti „Pirelli“ padangas ir DRS, „Formulė-1“ pasikeitė. Aplenkti varžovą dabar yra lengviau. Nėra prasmės starto metu elgtis desperatiškai. Štai kodėl incidentai starto pirmuose ratuose kartais stebina. Turime išlikti savo srities profesionalais bei atsakingai elgtis už bolido vairo.“