Iš dešimties sunkvežimių įskaitos dalyvių lietuviai prologą pradėjo priešpaskutiniai. Tačiau jau šioje devyniolikos kilometrų ilgio atkarpoje „Deigas-Constra Racing Team“ komanda pademonstravo, kad yra verti rikiuotėje būti aukščiau.
509-uoju numeriu pažymėtas „Tatra“ sunkvežimis finišą pasiekė penktoje pozicijoje ir įsitvirtino šios įskaitos rikiuotės viduryje. Po finišo ekipažo vairuotojas Vaidotas Paškevičius išliko kritiškas ir teigė, kad buvo galima važiuoti ir dar greičiau, tačiau buvo padaryta smulkių klaidų pasirenkant padangų slėgį.
„Prologas įveiktas. Sekėsi pusėtinai. Nuo pat starto nepataikėme su padangų slėgiu. Vietomis buvo gana slidu, o kabinoje – labai karšta. Turbūt mažiausiai penkiasdešimt laipsnių. Sunkvežimio temperatūra siekė apie šimtą laipsnių, tad karščio tikrai turėjome. Aišku, tokia temperatūra sunkvežimiui nėra kritinė.
Prologas buvo trumpas, reikėjo daug variklio galios. Kol kas nepanašu, kad tos galios tikrai turime tiek, kiek tas variklis gali turėti. Žiūrėsime. Tačiau automatinė pavarų dėžė padėjo tikrai stipriai“, – sakė Vaidotas Paškevičius.
Prologo laimėtoju sunkvežimių klasėje tapo čekų ekipažas su Martinu Maciku prie vairo. Lietuviai jiems pralaimėjo vos minutę, tad tokio atsilikimo nesureikšmina, kadangi prieš akis – daugiau nei dviejų tūkstančių kilometrų maršrutas, sudarytas iš greičio ruožų ir pervažiavimų.
„Tikros lenktynės prasideda tik rytoj, bet šiandien galime pasidžiaugti iškovoję gerą starto poziciją. Rytoj nusimato sunki diena. Turėsime daug karščio, stiprius varžovus priekyje. Lenkti galbūt reikės mažiau ir galėsime važiuoti savo tempu.
Rytoj startuosime gana anksti ir lauks apie 800 kilometrų bendrai. Susikaupimas turi būti šimtaprocentinis. Lauksime visų jūsų palaikymo“, – sakė Vaidotas Paškevičius.
Daugiau naujienų apie „Deigas-Constra Racing Team“ ekipos dalyvavimą Maroko ralyje ir pasiruošimą Dakarui galite rasti komandos „Facebook“ paskyroje.