Pasivažinėti kiek ilgesne nei dviejų kilometrų ilgio atkarpa, kurioje praeityje buvo surengtas bandomasis „Halls Winter Rally“ greičio ruožas, nusprendė ir dar du ekipažai.
Prie Martyno Samsono ir Mindaugo Varžos prisijungė Egidijaus Valeišos ir Povilo Reiso duetas bei kitąmet Lietuvos ralio čempionate debiutuosiantis Sauliaus Venclovo ir Aisvydo Paliukėno tandemas. Būtent šiam ekipažui sportinį BMW automobilį sukonstravo šio pasivažinėjimo iniciatoriai.
Mindaugas Varža atskleidė, kad toks pasivažinėjimas skirtas ne vien sezono uždarymui paminėti, bet ir šiek tiek pasitreniruoti. Lietuvoje ralio sezoną baigę lenktynininkai ketina vykti į Baltarusiją, kur paskutinį savaitgalį prieš Kalėdas įvyks šios šalies ralio čempionato etapas.
Šiandien dėkingos oro sąlygos, nes kažko panašaus tikimės sulaukti ir Baltarusijoje
Gamta ir oro sąlygos buvo itin panašios į pastarųjų žiemų ralio varžybas. Miško keliukai dulkėte dulkėjo, tačiau lenktynininkams atsipalaiduoti neleido slidžios atkarpos, kuriose žvyro danga slepiasi po ledo sluoksniu. Pasivažinėjimams ekipažai naudojo dygliuotas, „roketais“ vadinamas padangas.
„Su Martynu šitaip sugalvojome „uždaryti“ metus, tuo pačiu padarant ne tik pramogą, bet ir testus. Visi trys automobiliai, kurie šiandien važiuoja, yra mūsų bendri gaminiai. Tiek geltono, tiek balto BMW vairuotojai kitąmet startuos „po mūsų palapine“. Su jais šiandien norime pasidalinti patirtimi ir informacija. Mes su Martynu prieš metų pabaigą dar nusprendėme startuoti Baltarusijos ralyje. Šiandien dėkingos oro sąlygos, nes kažko panašaus tikimės sulaukti ir Baltarusijoje – sušalusio žvyro, vietomis padengto ledu, sniegu. Tai idealus kelias treniruotėms“, – kalbėjo Mindaugas Varža.
Miškų apsuptyje susirinkusi publika nenuobodžiavo, ir laiką leido tiek sportiniuose automobiliuose, tiek prie laužo. Varikliai miške gaudė iki pat sutemų, kol treniruotę nutraukė miške įsivyravusi tamsa. Sezono uždarymo šventė buvo pratęsta šiltoje pirtyje.
Po renginio ralio lenktynininkas, Martyno Samsono šturmanas Mindaugas Varža prabilo apie šių metų sezoną ir pažvelgė į ateitį. Lenktynininkas pažadėjo, kad jų ekipažas ir toliau važiuos efektingai bei džiugins žiūrovus ir ištikimiausius gerbėjus.
„Manau, kad šie metai buvo ne tiek „raliniai“, kiek pereinami. Bandėme grįžti prie BMW vairo, bet dėl laiko stokos neturėjome laiko jo tinkamai paruošti. Nuo paties pirmo ralio pasigavome problemų „uodegą“, kuri vilkosi visą sezoną. „Saaremaa“ ralyje mus pavedė atsisukęs varžtelis ir nukrito pavarų perjungimo traukė. Tai yra „gedimas apie nieką“. Mūsų darytiems automobiliams tokių gedimų negali nutikti.
Kitąmet vėl važiuosime, nes ralį per daug mylime, kad jame nevažiuotume. Turime planų, grįžti prie keturių varomų ratų automobilio, visokių entuziastingų minčių. Mūsų norą startuoti ralyje sudaro 50 procentų meilė šiam sportui ir 50 procentų duoklė savo gerbėjams, kurie mus palydi palaikymo šūksniais. Skaitome komentarus viešoje erdvėje ir žinome, kad fanai mus myli ir mūsų laukia.
Šiaip bendra ralio atmosfera tarp Lietuvos automobilių sporto federacijos ir sportininkų yra šlykšti. Nesinori Lietuvoje startuoti, bet žmonių dėmesys, artimųjų palaikymas yra mūsų varomoji jėga. Tikiuosi, kad lauksite, mojuosite, fotografai medžios „superines“ nuotraukas, o mes darysime tai, ką mokame ir darysime tai iš meilės“, – pasakojo Mindaugas Varža.