„Maserati“ praneša, kad tęs savo įsipareigojimą ABB FIA „Formula E“ pasaulio čempionate kaip GEN4 kartos automobilių gamintojas, pradedant 13-uoju sezonu (2026–2027 m.). Dabartinį „Formula E“ komandų sąrašą rasite čia.
Modenoje įsikūrusi automobilių gamybos įmonė teigia, kad dalyvimas GEN4 vienviečių automobilių lenktynėse suteiks gamintojams dar daugiau plėtros galimybių.
„Formula E“ – natūralus Maserati pasirinkimas, įkūnijantis jos įsipareigojimą elektrinei ateičiai. Tai konkurencinė platforma, skirta naujų technologijų bandymams ir kūrimui. Čempionatas suteikia technologinę erdvę, kurioje „Tridento“ namų atsidavimas tvariam mobilumui įgyja naują pagreitį, perkeliant šias inovacijas į 100% elektrinių automobilių „Folgore“ seriją.
Maserati debiutavo ABB FIA „Formula E“ pasaulio čempionate 9-ajame sezone (2023 m.) su Tipo Folgore vienviečiu automobiliu, kai startavo trečiosios kartos transporto priemonės.
Pradedant 11-uoju sezonu, automobiliai pasieks reikšmingą našumo padidėjimą su „GEN3 EVO“ modeliais. Iki svarbaus GEN4 atnaujinimo tarpinės kartos automobiliai pasieks iki 350 kW galią, keturių ratų varomumą tam tikrais lenktynių momentais ir atgaus iki 600 kW energijos.
Naujausias automobilis demonstruoja didelį našumo šuolį – įsibėgėjimas nuo 0 iki 100 km/h trunka vos 1,82 sek., tai 36% greičiau nei pirmtakas. GEN4 projektas siekia dar aukštesnių rezultatų – keturių ratų varomumo per visą lenktynių trukmę ir dar didesnės galios, užtikrinant daugiau dinamiškų lenktynių tvariausiu įmanomu būdu.
„Maserati“ modelių linija
Maserati modelių liniją sudaro „Grecale“ – „kasdien išskirtinis“ SUV, „GranTurismo“ – ikoniškas itališkas GT automobilis, ir „GranCabrio“ – naujasis „Trident“ kabrioletas. Visi modeliai išsiskiria aukščiausios kokybės medžiagomis ir pažangiais techniniais sprendimais. Asortimentas apima 4 cilindrų hibridinius jėgos agregatus – skirtus „Grecale“ – ir V6 benzininį variklį su galiniais arba visais varomaisiais ratais, kurie atspindi „Trident“ prekės ženklo našumo DNR.
Aukščiausią linijos vietą užima MC20 supersportinis automobilis ir MC20 Cielo spyderis, kuriuos varo revoliucinis 100% Maserati Nettuno V6 variklis, pirmą kartą į standartinę gamybos transporto priemonę įtraukiantis Formulės 1 technologijas. „GranTurismo“ yra prieinamas su didelio našumo V6 benzininiu varikliu, išvestu iš Nettuno, ir 100% elektrine versija – „GranTurismo Folgore“, pirmuoju šios Modenoje įsikūrusios įmonės istorijoje tokiu sprendimu.
Šiandien pilnai elektrinėje moelių linijoje – „Grecale Folgore“ – pirmasis pilnai elektrinį Maserati SUV, ir naujausias „GranCabrio Folgore“. Iki 2025 m. visi Maserati modeliai bus prieinami elektrinėse versijose, o iki 2028 m. visas Maserati asortimentas bus tik elektrinis.