„Man visada smagu važiuoti šiuose greituose greičio ruožuose. Po nesėkmingos sezono pradžios ir dėl traumos atsiradusios neišvengiamos pertraukos jaučiu būtinybę „rinkti“ lenktyninius kilometrus, todėl su malonumu atvykau į Mažeikių ASK organizuojama renginį.
Man visada smagu važiuoti šiuose greituose greičio ruožuose.
Be to, rugsėjo mėnesį planuoju Latvijoje dalyvauti Europos ralio čempionato etape, o ten reikės startuoti N grupės reikalavimus atitinkančiu automobiliu. Todėl ralio sprinto trasas ketinu įveikti 9-os kartos „Mitsubishi“, o ne „koviniu“ „Lancer“ „dešimtuku“, – prieš startą kalbėjo daugkartinis šalies čempionas Vytautas Švedas.
Jo ir šturmano Žilvino Sakalausko ekipažas buvo vadinamas ralio favoritu, nors iki starto nebuvo aišku, ko galima laukti iš latvių Renaro ir Gunaro Francių, kurie į ralį sprintą atvairavo „Ford Escort Cosworth WRC“.
Automobiliui – beveik 25 metai, tačiau WRC yra WRC. Bet latviai greičiausiems lietuviams neprilygo nuo pat pirmųjų greičio ruožų: Vytauto ir Žilvino ekipažas didino savo pranašumą, o septintame greičio ruože dėl techninių problemų pasitraukė iš varžybų.
Į lyderių trejetą taikė ir sėkmingai antri galutinėje įskaitoje finišavo svečiai iš Rusijos Dmitrijus Feofanovas ir Maksimas Gordiuškinas („Mitsubishi Lancer“).
„Mums patinka jūsų varžybos: ir organizacija – aukšto lygio, ir trasos – nevažiuotos, suteikiančios galimybę geriau pažinti save ir automobilį. Važiavome savo tempu, nors ralis iš esmės buvo išties greitas. Klaidų sugebėjome išvengti, o tai yra mūsų tikslas – mokytis ir gerinti savo įgūdžius“, – patenkintas užimta antrą vieta pasakojo D. Feofanovas.
Trečia vieta galutinėje ralio sprinto „Mažeikiai Viekšniai 2016“ atiteko latviams – „Subaru Impreza“ automobiliu važiavusiems Marekui Švarcui ir Armandui Lūkiniui..
Šie trys ekipažai nekovojo Lietuvos ralio sprinto čempionato įskaitoje, tad jų rezultatas buvo siekiamybė kitiems lenktynininkams.
Lietuvos čempionato 2 WD įskaitoje greičiausiai finišą pasiekė Mindaugo Kaminsko ir Mindaugo Bagdonavičiaus ekipažas („Honda Civic“). Jie aplenkė kitas prizines vietas užėmusius Ramūną Myniotą ir Svajūną Kuiziną („Renault Clio“) bei Redą Mazrimą ir Redą Alubickį („Peugeot 206“).
SG1 klasėje jau užsitikrinę Lietuvos čempionų vardus latviai Tomas Zeleznevas ir Liga Liepinia („Toyota Corolla“) šį kartą buvo antri, tačiau to rezultato jiems sezono finše tikrai pakako. Greičiausias šioje klasėje buvo Mariaus Vėgėlės ir Karolio Bagdonavičiaus ekipažas („VW Golf“), o trečia vieta atiteko Antanui Akučkai ir Nerijui Geniui („Honda Civic“).
SG2 klasėje geriausiai sekėsi Deividui ir Evaldui Gezevičiams („Opel Kadett“), o antra vieta atiteko „Opel Astra“ važiavusiems Rokui ir Sigitui Misiūnams.
SG3 klasėje visus varžovus aplenkė latviai Janis Grinbergas ir Janis Strazdinis (BMW 328), nuo jų nedaug atsiliko Tomas Nenartavičius ir Tomas Nagulevičius („Opel Astra“), o paskutinę prizinę vietą užėmė Dalius Satkūnas ir Giedrius Latvis („Peugeot 306“).
Prieš mėnesį ralyje sprinte Kurtuvėnuose patyręs tikrai rimtą lenktyninį krikštą Tomo Ramanausko ir Virgilijaus Janulevičiaus ekipažas („Subaru Impreza“) šį kartą buvo greičiausias SG4 klasėje. Nuo nugalėtojų atsiliko Egidijus Paplauskas ir Karolis Kairys („Subaru Impreza“) bei Remigijus Orvydas ir Domantas Mozūraitis („Subaru Impreza“).
„Open“ klasėje sezoną pergale baigė Vitalijaus ir Vytenio Plastininų ekipažas („Mitsubishi Lancer EVO X“). Mažeikių ASK vadovas prisipažino, kad suderinti organizatoriaus ir dalyvio vaidmenis buvo sunku, tačiau finišą nauju automobiliu pavyko pasiekti greičiau už pagrindinius savo klasės varžovus. Kitas prizines vietas „Open“ klasėje pasidalijo ekipažai iš Latvijos.
Ralio sprinto Lietuvos čempionato dalyviai sezoną jau baigė, o latviai turės dar vieną progą išbandyti savo jėgas.
Rugsėjo 9-10 dienomis ralio dalyviai susirinks į Elektrėnus, kur dalyvaus 6-ame Lietuvos čempionato etape, o metų atomazga laukiama spalio mėnesį Druskininkuose.