Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

Mažėja Lietuvos Dakaro karių gretos: Lietuvos čempionato lyderiai stabdo arklius

2022 m. Dakaro ralyje laukiama bent keleto dalyvių iš Lietuvos, startuosiančių motobagiais, arba „Side by Side“. 15min GAZAS netrukus paskelbs apie sportininkus, prisijungsiančius prie Lietuvos Dakaro karių armijos.
„Specialist Racing Team“ šeštoji diena Fenix ralyje
„Specialist Racing Team“ šeštoji diena Fenix ralyje / Komandos nuotr.

Tačiau, pasitikdami naujus dalyvius, turime atsisveikinti su senaisiais. Arba su tais, kurie jau buvo oficialiai patvirtinę, kad tikrai startuos 2022 m. Saudo Arabijos smėlynuose. Deja, tai – vieni lietuviškojo Dakaro lyderių.

Paradoksas, tačiau pandemijos karantino metu daugelis autosportą remiančių įmonių negalėjo skųstis prasta apyvarta. Todėl atvejai, kai komanda pareiškia startuosianti Dakare, o po to persigalvoja, labai reti.

TAIP PAT SKAITYKITE: „Audi“ atėjimas į Dakarą griauna lietuvių viltis: teks išleisti šimtus tūkstančių eurų

Aktyvus Lietuvos sportininkų sezonas

Jei žvelgtume į bekelės maratonų rally raid kategoriją, kol kas vienintelis Lietuvos keturratininkas Dakare Laisvydas Kancius vieną po kito pristato savo partnerius (rėmėjus). O tai nuteikia optimistiškai.

Jei dar įvertintume Roko Baciuškos, Benedikto Vanago ir Arūno Gelažninko dalyvavimą rimtose varžybose (Pasaulio rally raid taurės etapai bei raliai užsienyje), atrodytų, kad autosportas išgyvena gerus laikus. Ir net tik žvyrinis. Pažvelkime į kovas ant asfalto, kurių kaina ne ką mažesnė.

Pasaulinėse ilgų nuotolių lenktynių serijose jėgas šiemet ėmė bandyti vis daugiau lietuvių. Pavyzdžiui „24h series“ lenktynėse dukart startavo „Šiauliai RD Signs“ su „Lamborghini Huracan ST“, lenktynes Barselonoje TCE kategorijoje laimėjo su „Autorama“ komandos vėliava lenktyniavę A.Gečiauskas, V.Gulbinas, S.Ambrazevičius. Šioje serijoje kiek anksčiau Mugello trečią vietą 991 klasėje laimėjo ir „Circle K Miles PLUS“ (Autojuta) komanda. O dalyvavimas tokiame viename etape kainuoja sumą su penkiais nuliais.

Tiesa, prabangioje Europos Le Mano serijoje LMP3 bolidu pusę sezono važiavo Julius Adomavičius, o po Sim Racer pseudonimu besislepiantis lietuvis su „Lamborghini Huracan ST“ Baltijos čempionate du kartus pagerino „Audru ring“ trasos (dabar ji vadinama „Porche ring“) ir vieną kartą Latvijos „Bikernieki“ trasos rato įveikimo rekordus.

Lietuvos baja čempionato lyderiai Dakarą praleis

Dar liko du Lietuvos baja čempionato etapai. Tačiau lyderiai klasėse jau aiškėja. Vis dėlto, bene pirmieji pranešę apie savo būsimą startą Saudo Arabijoje, Lietuvos čempionato lyderiai Dalius Olechnavičius ir Aidas Bubinas (Specialist Racing Team), nusprendė savo startą atidėti.

„Norime pranešti visiems komandos fanams ir draugams, kad, artėjant metui, kai reikia galutinai apsispręsti dėl dalyvavimo Dakaro ralio varžybose, pasitarę su mūsų partneriais, mes priėmėme nelengvą, bet, manome, teisingą sprendimą nedalyvauti 2022 metų Dakare.

Pasaulinė COVID-19 pandemija apsunkino mūsų pasiruošimą šioms daug laiko ir finansinių resursų reikalaujančioms varžyboms, todėl priėmėme sprendimą toliau kaupti patirtį dalyvaujant įvairiose tarptautinėse varžybose ir ruoštis startui 2023 metų Dakare. Ačiū partneriams ir jums už palaikymą ir gerų emocijų palaikant mus“, – rašome viešame komandos laiške.

Šią žinią galima suprasti įvairiai. Tačiau potekstė galėtų būti tokia. Rėmėjams šiuo metu svarbu investuoti pinigus į naujus svarbius verslo projektus. O sportininkai nori Dakare startuoti visa jėga, o ne bet kaip, taupydami resursus. Todėl lieka dar vieni metai rimtesniam pasiruošimui.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
„ID Vilnius“ – Vilniaus miesto technologijų kompetencijų centro link
Reklama
Šviežia ir kokybiška mėsa: kaip „Lidl“ užtikrina jos šviežumą?
Reklama
Kaip efektyviai atsikratyti drėgmės namuose ir neleisti jai sugrįžti?
Reklama
Sodyba – saugus uostas neramiais laikais