Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

„McLaren“ F-1 komanda visgi siekia partnerystės su „Honda“?

„McLaren“ aktyviai ieško, kuo pakeisti dabartinius variklių tiekimo partnerius „Mercedes“, ir bando įkalbėti į „Formulę-1“ sugrįžti „Honda“, tvirtina britų „The Sun“.
„Ligier Mugen Honda“
„Ligier Mugen Honda“ / Pauliaus Sviklo/GAZAS.LT nuotr.

Teigiama, kad jau nuo kito sezono komanda taps antraeile Vokietijoje įsikūrusio automobilių gamintojo kliente, lygiaverte kitai šių motorų naudojai „Force India“.

Tai reiškia ne tik, kad ekipai agregatai kainuos 10 mln. eurų (apie 34 mln. litų) per sezoną, bet ir galimai prarastas pirmumo teises į naujausias variklių modifikacijas bei vėlyvą prieigą prie 2014 m. sezonui skirtų naujųjų 1,6 l V6 turbo motorų.

„McLaren“ tikrai nebus paprasta „Mercedes“ variklių kliente“, – tokius savo šaltinio žodžius pateikia, būtina pastebėti, bulvariniais pranešimais garsėjantis laikraštis „The Sun“.

Tvirtinama, kad britai bando įkalbėti į „Formulę-1“ sugrįžti ir jai variklius tiekti 2008 m. pabaigoje sportą palikusią „Honda“. Japonai, komandai motorus tiekę 1988–1992 m., neseniai neatmetė galimybės vėl ateiti į aukščiausią autosporto kategoriją.

Gandų apie galimą „McLaren“ ir „Honda“ bendradarbiavimą buvo kilę ir praėjusių metų lapkritį, tačiau tuomet komanda tuomet tokią informaciją pavadino neatitinkančia realybės.

„McLaren“ yra siejama ir su galimu „Porsche“ sugrįžimu į „Formulę-1“. Šios kompanijos taip pat yra bendradarbiavusios ir anksčiau – komanda vokiečių variklius, tuomet ženklintus rėmėjo TAG vardu, naudojo 1983–1987 m.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Kai norai pildosi: laimėk kelionę į Maldyvus keturiems su „Lidl Plus“
Reklama
Kalėdinis „Teleloto“ stebuklas – saulėtas dangus bene kiaurus metus
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos