Teigiama, kad jau nuo kito sezono komanda taps antraeile Vokietijoje įsikūrusio automobilių gamintojo kliente, lygiaverte kitai šių motorų naudojai „Force India“.
Tai reiškia ne tik, kad ekipai agregatai kainuos 10 mln. eurų (apie 34 mln. litų) per sezoną, bet ir galimai prarastas pirmumo teises į naujausias variklių modifikacijas bei vėlyvą prieigą prie 2014 m. sezonui skirtų naujųjų 1,6 l V6 turbo motorų.
„McLaren“ tikrai nebus paprasta „Mercedes“ variklių kliente“, – tokius savo šaltinio žodžius pateikia, būtina pastebėti, bulvariniais pranešimais garsėjantis laikraštis „The Sun“.
Tvirtinama, kad britai bando įkalbėti į „Formulę-1“ sugrįžti ir jai variklius tiekti 2008 m. pabaigoje sportą palikusią „Honda“. Japonai, komandai motorus tiekę 1988–1992 m., neseniai neatmetė galimybės vėl ateiti į aukščiausią autosporto kategoriją.
Gandų apie galimą „McLaren“ ir „Honda“ bendradarbiavimą buvo kilę ir praėjusių metų lapkritį, tačiau tuomet komanda tuomet tokią informaciją pavadino neatitinkančia realybės.
„McLaren“ yra siejama ir su galimu „Porsche“ sugrįžimu į „Formulę-1“. Šios kompanijos taip pat yra bendradarbiavusios ir anksčiau – komanda vokiečių variklius, tuomet ženklintus rėmėjo TAG vardu, naudojo 1983–1987 m.