„Mechanikai plušėjo iki paryčių“: V.Žala startavo su pakeistu varikliu, tačiau ar sėkmingai?

Jau atrodė, kad šių metų Dakaro ralyje nebeliks vieno greičiausių lietuvių – Vaidoto Žalos. Po to, kai dėl variklio gedimo, ekipažas sustojo dykumoje, pats Vaidotas sakė, kad „dabar jau viskas, labanakt“. Tačiau sunkvežimis juos partempė į bivaką, mechanikai dirbo iki paryčių ir jiedu su Paulo Fiuza vėl trasoje, kuo Vaidotas teigia labai besidžiaugiąs. Ar šis startas bus sėkmingas?

Visos naujienos apie Dakarą – specialioje rubrikoje.

„Dabar jau tikrai viskas. Labanakt.

Važiuojant pradėjo iš variklio sklisti garsai tokie, lyg kažkas plaktuku daužytų. Panašu, vienas vožtuvas pradėjo lipti lauk. Turbūt dar kiek pavažiuotume, bet tuomet pradėtų byrėti variklio turinys lauk.

Tai sustojom ir laukiam T5 sunkvežimio, nes esame labai toli nuo civilizacijos, artimiausias keliukas už 100 km. Tai tik T5 mus iškrapštys iš šitos dykumos“, – tokia buvo pirmoji Vaidoto Žalos žinutė iš dykumos antradienį.

Jiedu su P.Fiuza ilgai laukė sunkvežimio, tuo metu juokaudami apie tai, kad „uberis“ jų nepaėmė – tuo metu nusileidęs šalia buvo organizatorių sraigtasparnis, paskui rodė, kaip „Mažylis“ lekia tempiamas sunkvežimio Virgio Stakėno dainos „Kelelis tolimas“ ritmu.

Atrodė, tai jų Dakaro pabaiga. Komanda nebaigė jau antro etapo, kadangi dėl gedimo jiems nepavyko įveikti ir maratono.

Tačiau jau iš bivako V.Žala 15min Gazo redaktoriui Žilvinui Pekarskui pasakojo, kad vos atvykus darbo ėmėsi mechanikai – nuspręsta keisti variklį.

VIDEO: Vaidotas Žala – apie keičiamą variklį ir vidinę motyvaciją tokiose situacijose

„Kažkaip džiugu matyti, kad „Mažylis“ vėl jau formoj. Mechanikai darbą baigė 4 val. ryto, tai dar, sakyčiau, labai greitai apsisuko, nes motoro keitimas yra rimtas projektas.

Tai va, labai smagu matyti. Ir – važiuosim“, – su kiek nuvargusia šypsena veide trečiadienio rytą kalbėjo V.Žala.

Tiesa, jis neslėpė jau nieko nebesitikįs, tiesiog važiuoja, jeigu tik gali.

„Lyg feniksą iš pelenų mechanikai prikėlė Mažylį per naktį pakeitę variklį. Važiuojam toliau. Startuojam iš rikiuotės vidurio, tai reikės daug lenkti, bet paskutinėmis dienoms tai viena didžiausių vidinių motyvacijų išspausti iš savęs maksimumą: trasoje būna daug veiksmo, pasistumdymų", - kartojo Vaidotas.

Startavo ekipažas iš 27 vietos, pirmą kelio tašką pasiekė keliomis pozicijomis žemiau. Tačiau toliau ir vėl sustojo.

Atrodytų, iš kur imtis motyvacijos, kai susidūrė su techninėmis problemomis, kurios sustabdo puikiai startavus? Iki variklio gedimo antradienį V.Žala su P.Fiuza važiavo dešimtuke.

V.Žala sako, kad jam puiki motyvacija yra galimybė lenkti varžovus, o to netrūksta startuojant rikiuotės gale.

„Supratau, kas mane motyvuoja, kai yra tokios situacijos – man patinka lenkti. Šiandien daug lenkėm ir tada jaučiu vidinį norą gazuoti. Mašiną pamatai, varai, apsilenkei ir vėl...

O kai kurie nagli, nenori praleisti, tada vėl toks mūšis viduje užverda, kad dabar jau laikykis. Tai va toks papildomas užsiėmimas su savimi, kad būtų noro maksimaliai važiuoti“, – vėlyvą antradienio vakarą sakė V.Žala.

Šiandien dalyviams reikia įveikti 612 kilometrų, iš kurių 371 sudaro greičio ruožas. Jis kilpinis – startas ir finišas Al Ulos mieste. Ypatingos šios apylinkės tuo, kad jose daug akmenų. Organizatoriai sako, kad trasa susidarys iš šiek tiek smėlio ir daug žvyrkelių.

VIDEO: Saudo Arabijos dienoraštis: kiek „gyvybių“ liko V.Žalai ir V.Jurkevičiui?

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis